יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

תיעוד: חייל האוויר חיסלו מחבל שירה RPG לעבר כוחותינו

צה"ל פרסם תיעוד של פעולת חיסול ממוקדת של מחבל שירה רקטת RPG לעבר כוחות צה"ל בחאן יונס לפני יומיים. חייל האוויר חיסל אותו שניות לאחר מכן • צפ

10:06 ,15/02/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך היממה האחרונה המשיכו כוחות צה"ל בפעילות אינטנסיבית ברחבי רצועת עזה, במטרה לפגוע בתשתיות טרור ובפעילי ארגון החמאס. זרועות הלחימה פועלות בתיאום מלא ומשלימות זו את זו במבצע הרחב.

חיל האוויר ביצע מטסי תקיפה רבים ברצועה והשמיד מספר רב של תשתיות תת-קרקעיות, מבנים ועמדות שיגור של חמאס. חטיבת הנח"ל חיסלה מספר מחבלים, ביניהם מפקד תצפיות בכיר של הארגון, בסיוע חיל האוויר וזרוע הים.

חטיבה 215 בלטה בפעילותה הענפה – היא חיסלה בסך הכל 15 מחבלי חמאס בעזה ובצפון הרצועה, ובכלל זה גם בכיר במערך הביטחון הכללי של הארגון. זאת בנוסף לחיסול המחבלים שביצעה בפשיטה על צפון השומרון בשבוע שעבר.

לוחמי עוצבת הקומנדו המשיכו לפשוט על יעדים באזור חאן יונס ואיתרו נשק רב, תחמושת וציוד צבאי. צלפים של חטיבה 7 חיסלו מחבלים באמצעות ירי מדויק. חטיבה 646 כיוונה תקיפה אווירית שחיסלה זוג תצפיתנים.

הפעילות הענפה ממחישה את התיאום והשילוב בין כל זרועות צה"ל במבצע ברצועת עזה. מטרת המבצע היא פגיעה בתשתיות הטרור ובפיקוד הבכיר של ארגון החמאס, תוך שמירה קפדנית על חיי אזרחים. ישראל מבהירה כי תמשיך בפעולותיה עד אשר ישרור שקט לאורך זמן בעורף האזרחי.

כך חוסל מחבל שירה RPG לעבר כוחותינו, צפו

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלעד ח
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו