שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מזג האוויר

תחזית מזג האוויר: גשם בצפון ובמרכז, חשש לשיטפונות

בצפון ובמרכז הארץ ירדו היום גשמים ונשבו רוחות עזות. קיים חשש לשיטפונות בנחלי המזרח. צפויה ירידה חדה בטמפרטורות ואף שלגים בחרמון.

08:22 ,11/01/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך הליחה ירד גשם בכמויות נאות באזור הצפון ומרכז הארץ. הגשמים היו חזקים יותר בגליל העליון ובעמק החולה, שם נמדדו עשרות מ"מ של גשם. בנוסף, נשבו רוחות ערות במהירות של כ-40 קמ"ש, ואף משבי רוח של מעל 50 קמ"ש.

בעקבות הגשמים, קיים חשש משיטפונות והצפות בנחלי המזרח כמו נחל תבור, יבנאל, חרוד ובנחלי הגליל העליון. רשות הניקוז כבר החלה בפעולות להכנת תעלות ניקוז וסוללות לקראת עליית מפלס המים. האוכלוסייה מתבקשת להימנע מלהתקרב לנחלים סוערים.

בנוסף, חלה ירידה חדה בטמפרטורות בכל רחבי הארץ. בחרמון צפויים אף שלגים וטמפרטורות מתחת לאפס. בתל אביב ובשרון צפויות טמפרטורות של כ-13 מעלות בלבד, לעומת 17 מעלות אתמול.

בדרום, בים התיכון, נשבות רוחות דרום-מערביות במהירות של עד 40 קמ"ש, ואף משבים קצרים של 50 קמ"ש. בעקבות כך גאות גלים גבוהים של מעל 2 מטר, המסוכנים מאוד לרחצה.

מזג האוויר הסוער ימשך גם בימים הקרובים. 

לעדכוני מזג האוויר נוספים פרגנו בעוקב 🙂

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמעון גולדמן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו