שבת, 28/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מהשבי אל בארי: ביקור מרגש של משפחות החטופים בקיבוץ המוכה

אתמול נערך סיור מיוחד לתקשורת בקיבוץ בארי, בהשתתפות משפחות החטופים והנעדרים. המשפחות קראו להחיש את שחרור יקיריהם משבי חמאס.

10:16 ,02/01/24
אייל רדושיצקי/ Eyal Radoshitzky
קרדיט: אייל רדושיצקי/ Eyal Radoshitzky
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אתמול (1.1) נערך סיור מיוחד לתקשורת בקיבוץ בארי, בהשתתפות מטה משפחות החטופים והנעדרים. הסיור נערך על רקע המאבק המתמשך של המשפחות להשבת יקיריהם משבי חמאס ברצועת עזה.

בסיור השתתפו השבויים ששוחררו לאחרונה מהשבי – עמית שני, רעיה והילה רותם, לצד בני משפחותיהם של החטופים שעדיין נמצאים בשבי – משפחת שרעבי הממתינה לאלי ויוסי שרעבי. הסיור כלל מסיבת עיתונאים וסיור מיוחד בבתים המפויחים בקיבוץ, ממנו נחטפו בני המשפחות לפני חודשים אחדים.

השבויים ששוחררו תיארו בפני התקשורת את התנאים הקשים והמשפילים בשבי החמאס. רעיה רותם סיפרה כי "התנאים בשבי לא היו קלים. לפעמים עדיף כבר לא לטעום מהאוכל כי מרוב שזה מעט זה מתסכל". בתה הילה הוסיפה כי "היה לי קשה. היינו המון בחושך ואסור היה לדבר". עמית שני תיאר תחושה מתמדת של "חוסר ודאות, חוסר אונים וחשש".

משפחות החטופים שנכחו באירוע קראו לממשלה לפעול בדחיפות להחזרת יקיריהם הביתה. אורן שרעבי, בתו של החטוף יוסי שרעבי, אמרה: "אני מתמודדת עם הפחד כי הדבר המפחיד ביותר הוא שאבא שלי חטוף בעזה עכשיו. כבר 87 ימים ולילות".

אופיר שרעבי, אחייניתו של החטוף אלי שרעבי שאיבד את משפחתו בפיגוע הנורא בקיבוץ, הוסיפה: "אני מרגישה שהפקירו אותנו פעם אחת, לא ניתן שיפקירו אותנו פעם שנייה". נראה כי דבריה מכוונים לתחושת המשפחות שממשלת ישראל אינה עושה מספיק כדי להחיש את שחרור בני משפחותיהם מהשבי האכזרי.

הביקור המרגש הסתיים בהופעה מרטיטה של הזמר דניאל וייס, שהוריו נרצחו באותו פיגוע נורא בקיבוץ, על הריסות ביתו. וייס ביצע את השירים "מוכרחים להמשיך לנגן" ו"פרחים בקנה" עם הזמרת מירי אלוני, והעביר מסר של תקווה והתמודדות עם הטרגדיה האיומה.

הסיור והאירוע כולו שיקפו את נחישותן של משפחות החטופים והרצון להמשיך ולהיאבק עד להשבת יקיריהם הביתה. כעת, המאבק עובר לממשלה וגורמי הביטחון, שעליהם להוכיח למשפחות השכולות והסובלות כי גורל יקיריהן חשוב להם, ולפעול בכל דרך אפשרית להחזירם הביתה בהקדם.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו