חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם
מלחמת המקדש – חייבים לגרש את הווקף מהר הבית
לא משנה מה שהממשלה תעשה בעזה, המלחמה היא לא על עזה, המלחמה היא על הר הבית. בשביל לנצח, אנחנו חייבים לגרש את הווקף.
בבוקר שמחת תורה, עם ישראל התעורר הישר למציאות המזרח תיכונית. פתאום התחוור שאנחנו לא חיים בלוקסמבורג אלא במזרח התיכון. חלום השלום של אוסלו, שעלה לנו בדמים, מתנפץ באחת.
בכל שנה באופן קבוע, בכז בניסן, יום השואה והגבורה עומדים להם מנהיגינו ומבטיחים : never again. לעולם לא עוד. אבל אף אחד מהם לא מוכן לשנות את התפיסה שלו, ולהבין שיש לנו עסק עם נאצים. אין שלום עם הערבים. במזרח התיכון מבינים רק כוח. אין לנו את הפריוילגיה להמשיך עם הקונספציה. אנחנו צריכים להבין, שאם לא נגרש אותם, אם לא נסלק אותם מארץ ישראל הם יסלקו אותנו. כשבני ישראל עברו את הירדן, בבמדבר פרק לג, פסוקים נ- נו הפרשה פותחת: כי אתם עוברים את הירדן אל ארץ כנען והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם. רשי בעקבות התלמוד במסכת סוטה לד, א מתאר את הנחישות הנדרשת מכל אחד ואחד כבר במעבר הירדן. והלא כמה פעמים הוזהרו על כך? אלא כך אמר להם משה: כשאתם עוברים את הירדן ביבשה על מנת כן תעברו, ואם לאו מים באין ושוטפין אתכם.
רשי מפרש על המילה והורשתם וגרשתם. עוד מפר רשי, שאם לא נגרש את הגויים, לא נוכל להתקיים כאן בארץ ישראל. והורשתם אותה מיושביה, ואז וישבתם בה, ואם לאו לא תוכלו להתקיים בה.
אור החיים מוסיף על רשי וכותב: כל מה שאמר רשי וגרשתם מדובר רק על הגויים שאינם משבעת העמים כי לגבי שבעת העמים נאמר במפורש לא תחיה כל נשמה. דהיינו מי שיש לו בעיה בזיהוי שבעת העמים בעייתו מצטמצמת לציווי לא תחיה כל נשמה, ולא לציווי והורשתם את כל.
הגיע הזמן להתחיל במצוות כיבוש ארץ ישראל. המקום הראשון הוא הר הבית. האויב כבר מהיום הראשון מגדיר את המלחמה כמלחמה על הר הבית. טופאן אל אקצה.
הגיע הזמן להתפכח. הסמל של שינוי המדיניות של מדינת ישראל כולה צריך להיות הרס המסגדים וסגירת הר הבית למוסלמים. בתהילים, בפרק פג רשום שהמלחמה של אומות העולם היא על הר הבית. אשר אמרו נירשה לנו את נאות אלוהים.
מה שקרה בנר ראשון של חנוכה, מראה לנו שאצל מקבלי ההחלטות דבר לא השתנה. הקונספציה נשארה כשהיתה. יהודים שביקשו לצעוד בעיר העתיקה במחאה לגרש את הווקף החמאסי מהר הבית נחסמו בגסות על ידי המשטרה, עם הטיעון האבסורדי הקבוע שזה יבעיר את המזרח התיכון.
תבינו, אם לא נבעיר את המזרח התיכון, אם לא נכבוש נגרש וניישב, אם לא נשלוט בהר הבית, הפסדנו. תבינו, זה או אנחנו או הם. אם לא נעשה את זה עכשיו, מחר זה יעלה לנו כפליים.
הנאצים לא מפרידים בין מתנחלים לנאורים. מבחינתם כולנו יהודים, והם יודעים שיהודי נשאר יהודי, לא משנה מה הוא יעשה. הגיע הזמן שהבין שאין הבדל בין הנאצים מעזה לנאצים מיוש ולנאצים מתוך ישראל.
כולם אויבים, ואת כולם חייבים לגרש.
מתי ננצח, אתם שואלים?
כשנייהד את הר הבית.
נהרוס את המסגד, ונבנה את המקדש.
זו לא מלחמת חרבות ברזל, זו מלחמת המקדש.
כמו שאמר המשורר אורי צבי גרינברג: מי ששולט בהר הבית, שולט בירושלים. מי ששולט בירושלים, שולט בארץ ישראל.
פורסם במקור באתר ימנים news:
;frame-nonce=e1e063b786
חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים
לא מספיק לך 5 חזיתות אתה רוצה עוד אחת מפבנים, את זה אפשר להשאיר לסוףףף
באיזה סרט אתה חי שדבר כזה יכול לקרות בלי שיגיע המשיח? אבל אשרי המאמין
תבין יקירי, אנו בגלות, וככה זה נראה, גם המשטרה שלנו לפעמים נגדנו וכך גם כל השאר, צריך לקבל את הדין באהבה ולהתפלל שיגיע משיח צידקנו ויגאל אותנו
תבין יקרי, מצוות כיבוש ארץ ישראל נוהג גם בזמן הזה. לא הורשנו את הגויים והנה אנחנו רואים את מה שקיבלנו. זה שלשיטתך יש גלות לא מתרץ את זה שבורחים ממצות כיבוש ארץ ישראל. לא אביתם לעלות ותמרו את פי ה' אלוקיכם.
ה' לא אמר לבני ישראל בכניסתם לארץ שיחכו למשיח כדי שיגרש את הגויים, אלא צוו מפי ה' לגרש את הגויים.
אמת ויציב
מדוע באתי ואין איש, קראתי ואין עונה?
מצוות בניין המקדש נוהגת לדורות.
אור החיים ועשו לי מקדש:
(ח) ועשו לי מקדש וגו'. צריך לדעת למה קראו מקדש ותיכף חזר בו וקראו משכן דכתיב את תבנית המשכן. ונראה כי אומרו ועשו לי מקדש היא מצות עשה כוללת כל הזמנים בין במדבר בין בכניסתן לארץ בכל זמן שיהיו ישראל שם לדורות, וצריכין היו ישראל לעשות כן אפילו בגליות אלא שמצינו שאסר ה' כל המקומות מעת שנבנה בית המקדש כאומרו (דברים י"ב, ט') כי לא באתם עד עתה אל המנוחה ואל הנחלה, ולזה לא אמר ועשו משכן שיהיה נשמע שעל אותו זמן לבד נאמרה מצוה זו. ואחר שצוה דרך כלל אמר פרט הנעשה במדבר שאינו מקום לבנות בו בנין אבנים שיעשה משכן כסדר האמור. ותמצא שכתב רמב"ם בפ"א מהלכות בית הבחירה מצות עשה לעשות בית לה' דכתיב ועשו לי מקדש עד כאן, וטעמו הוא משינוי הלשון כמו שכתבנו. עוד ירצה באומרו ועשו לי מקדש כי מעת שעושים אותו לשמו יתברך כאומרו לי הגם שעדיין לא שרתה בו שכינה הרי הוא מקדש ודין קודש יש לו:
אם אתה כל כך בעניין, ההיתי בסיור שהיה אמש בהר הבית?
קודם שהחטופים יגיעו לארץ ועזה תהיה שוממת מעזתים בע"ה
אין שום סתירה בין הדברים.
אפשר לנצח גם בעזה וגם בהר הבית.
אם לא עכשיו אימתי?
הרגת אותי, נראה אותנו קודם מגרשים את עזה אחר כך נדבר על הווקף
אם נבין את משמעות הדבר ואת חשיבות העניין, זה יקרה.
חייבים לשנות את התודעה.