יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

עולם המוזיקה סופד לדדי גראוכר: "תשיר למלאכים שם למעלה"

עולם המוזיקה היהודי סופד לדדי גראוכר ז"ל שהלך לעולמו בגיל 62. אמנים רבים שיתפו זיכרונות וציינו את אישיותו הייחודית וכישרונו המוזיקלי הנדיר

10:15 ,12/09/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עולם המוזיקה היהודי נפרד מאגדת המוזיקה הבלתי נשכחת דדי גראוכר ז"ל, שהלך לעולמו בגיל 62. אמנים רבים משתפים זיכרונות ומציינים את אישיותו הייחודית.

יחיאל גרינברג מלהקת להבה כתב: "דדי גראוכר ז"ל היה אחד הזמרים האהובים עליי. איכות ויכולת קולית שלא פוגשים כמעט, אנרגיה נדירה, וכמובן חוש הומור ובדיחות שמפילות אותך על הרצפה".

הזמר אברהם פריד, שהופיע פעמים רבות לצד גראוכר, אמר בסרטון: "עצוב וכואב מאד יחד עם כל בית ישראל את לכתו של ידידי האהוב עם הלב הרחב והקול הענק, דדי גראוכר ז"ל".

שדר הרדיו מנחם טוקר ספד: "דדי….דדי…דדייייייייייייייייי חבר שלי, זמר נדיר, אדם מדהים, תמיד לעזור לכולם, גם ברגעים הכי קשים עם בדיחה וחיוך, הלב הכי גדול שראיתי בחיי, אני פשוט לא מאמין, לך תשמח את המלאכים שם למעלה, תשיר להם מהשירה הקדושה שלך".

אלי גרסטנר מארה"ב כתב: "אם אתם צעירים מכדי להכיר אותו, מכדי לדעת את הקסם שלו, בבקשה הקשיבו לשלושת האלבומים שהוא עשה עם יוסי גרין זה ישנה לכם את החיים".

מיכה גמרמן אמר: "הארץ מבכה את אובדנו של דדי גראוכר ז"ל והשמיים חוגגים את הגעתו של אחת הדמויות הבולטות והשמחות שהיו ליקום. גדלתי עם דדי גראוכר סביבי, הוא היה בשבילי מנטור ודוגמא לבן אדם טוב, שמח ותמיד עם חיוך ומילה טובה".

רולי דיקמן כתב: "דדי המשמח והאהוב. גדלתי עליך ממש . ‏אין קלטת שלך שלא היתה אצלי, ‏כמה חיוך ושמחה יצא ממך היית ‏השראה ענקית בשבילי ולכולם. אלוקים רוצה את הטובים לידו".

מוטי ויזל: ‏"ברוך דיין האמת ‏אבי אימפריית החסד ר' עודד דוד (דדי) גראוכר זצ"ל. ‏משתתפים בצער רב עם בנו איש ‏החסד שי היקר וכל המשפחה ‏החשובה. מן השמים תנוחמו".

אלי וועבר: "שמעתי את החדשות שהחבר האגדי שלנו דדי גראוכר הלך לעולמו, תודה שהבאת כל כך הרבה חיוכים, ואנרגיה יפה לעולם הזה".

שולי רנד: "אבד חסיד מתוק מן הארץ! הלב כואב על כי נפרדנו מדדי גראוכר אחד מראשוני וגדולי המוסיקה היהודית. דדי היה שייך לאנשים האלה שכשאתה רואה אותם נהיה לך טוב על הלב, החיוך, ההומור, טוב הלב, העין הטובה. סופר מענטש. יהודי אמיתי וזמר נפלא. תתפלל עלינו דדי. חבל על דאבדין".

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו