יום שלישי, 22/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

יו"ר ההסתדרות: "כבר בקרוב נכריז על סכסוך עבודה כללי במשק"

מיד בתום ההצבעה הדרמטית בכנסת ולאחר מאמצי תיווך שנמשכו עד הרגע האחרון בבית הנשיא, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד "להתקדמות ברפורמה יהיו השלכות"

17:23 ,24/07/23
שגב ויסברג/ויקיפדיה
קרדיט: שגב ויסברג/ויקיפדיה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מיד בתום ההצבעה הדרמטית בכנסת ולאחר מאמצי תיווך שנמשכו עד הרגע האחרון בבית הנשיא, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, אמר כי בקרוב הוא מתכוון להשבית את המשק בישראל.

"ההגה נמצא בידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והוחמצה כאן הזדמנות היסטורית לאחות את הקרעים בעם ולנווט את ישראל חזרה לשפיות. כפועל יוצא, המציאות שנוצרה כאן סדקה את האמון הבסיסי ביותר בין העם לנבחריו, תוך ערעור התשתית הערכית שעליה נבנתה מדינת ישראל. המדינה שלנו נקלעה למשבר שאנחנו עדיין לא קולטים את חומרתו והיקפו. המחיר שכולנו עלולים לשלם על כך ביטחונית, כלכלית, חברתית ובינלאומית, מעמיד בסכנה ממשית את ההישגים האדירים שצברה ישראל מיום הקמתה.

"אני עומד מאחורי הדברים שאמרתי בשבועות האחרונים, ומבהיר כי מרגע זה ואילך לכל התקדמות חד-צדדית ברפורמה, יהיו השלכות קשות. לא אאפשר להעמיק את השסע והקיטוב בעם. או שהדברים יתקדמו בהסכמה רחבה, או שלא יתקדמו כלל. ההסתדרות היא גוף על מפלגתי שמאגד את העובדות והעובדים מכל הקשת הפוליטית. כשותפה מרכזית להקמת המדינה ובנייתה, ההסתדרות תמשיך להיאבק ביתר שאת כדי לקדם סולידריות, שוויון וערבות הדדית.

"כבר בימים הקרובים אכנס את המוסדות העליונים של ההסתדרות מתוך כוונה להכריז על סכסוך עבודה כללי במשק ולהפעילו בעת הצורך עד להשבתה מלאה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו