שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ראש השב״כ לשעבר בגל"צ: "אני חושש שאנו בפתחה של מלחמת אזרחים"

ראש השב״כ לשעבר, נדב ארגמן, התראיין הבוקר אצל אילנה דיין בגלי צה״ל ואמר כי הוא חושש שאים חוק עילת הסבירות יעבור ישראל תגרר למלחמת אזרחים"

09:06 ,20/07/23
נדב ארגמן/ויקיפדיה
קרדיט: נדב ארגמן/ויקיפדיה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שהלילה עברה הצעת חוק עילת הסבירות בוועדה בקריאה שניה ושלישית ותוגש ביום ראשון לאישור מליאת הכנסת התראיין, ראש השב״כ לשעבר, נדב ארגמן, התראיין הבוקר אצל אילנה דיין בגלי צה״ל ואמר כי הוא חושש שאים חוק עילת הסבירות יעבור ישראל תגרר למלחמת אזרחים"

״אחרי שיעבור החוק – אני חושש מאוד שאנחנו מדינה אחרת. אני חושש מאוד שאנחנו בפתחה של מלחמת אזרחים. חובתם של ראשי הארגונים להגיע אל ראש הממשלה, להציג בפניו את ההשלכות הרות הגורל – פירוק החברה הישראלית ואיום ממשי על ביטחון מדינת ישראל כתוצאה ממהלכים משפטיים. יש להם חובה להציג בפני ראש הממשלה את כל המשמעויות״.

״אני יודע לומר בוודאות שיש גם אנשי שב״כ שמתחילים להתלבט לגבי המשך דרכם, ובוודאי כאלה שחשבו להתגייס. אני משוכנע שאם החקיקה תעבור – יהיו כאלה שיגידו ׳אנחנו לא לוקחים חלק׳, ונראה עזיבה והתפוררות.
ראש השב״כ יצטרך להחליט האם הוא רוצה לשרת תחת אותה סיטואציה״

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו