שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

ישראל פריי שוב מסתבך: הפרקליטות תשקול חקירה על רקע אמירותיו

ישראל פריי שוב מסתבך:  פרקליטות המדינה תחליט האם לחקור אותו שוב בעקבות מעבר על חוק הטרור לכאורה על רקע המבצע בג'נין בו תקף את ישראל

09:31 ,12/07/23
Oren Rozen/ויקפדיה
קרדיט: Oren Rozen/ויקפדיה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ישראל פריי,  איש השמאל הקיצוני "שזכה" להיות בין היהודים הבודדים מקום המדינה שנחקר בגין עבירה על חוק הטרור אחרי שאמר שצריך לתת מדליה למחבל, שוב מסתבך והפעם על רקע המבצע בג'נין.

פריי פרסם בחשבון הטוויטר שלו ציוץ ואמר כי: "לישראל אין שום זכות לפלוש לשם (ג'נין). ההתנגדות ההירואית  שלהם (ג'נין) מול אחד הצבאות החזקים בעולם מעוררת השראה" הציוץ הפך ויראלי והגיע כבר כמעט ל-100 אלף צפיות.

מיד לאחר פרסום הציוץ , פנה מנכ״ל ארגון זכויות האדם בצלמו שי גליק והגיש כנגד פריי תלונה במשטרה  ופנה במכתב ליועמ"ש לממשלה בדרישה להעמדתו לדין.

כך נכתב במכתב שנשלח על ידי גליק : אין מדובר במקרה ראשון אלא באדם מועד ששוב ושוב מסית לטרור ורצח יהודים. האיש כבר נחקר באזהרה ולא למד את הלקח הגיע הזמן לסיים את החקירה הקודמת ולהעמידו לדין פלילי על שני מקרי הסתה אלו.

היום הודיע פרקליט המדינה שהדבר ייבחן על ידי הגוף המוסמך לחקור עברות אלו לשכת המשנה לעניינים מיוחדים שכאמור כבר אישר בעבר פתיחת חקירה כנגדו.

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: לא ניתן לאף אדם  להסית לרצח יהודים. מי שיסיתי לרצח חיילי צה"ל או אזרחי ישראל יתקל בחומה בצורה שלנו. האיש ראוי להוקעה ציבורית אבל גם לשבת בכלא על הסתה לטרור.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו