שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

יום השיבוש יצא לדרך: מפגינים חוסמים כבישים בכל רחבי הארץ

המפגינים חסמו את כביש 1 ועכבו רכב טיפול נמרץ שהיה בדרכו לטיפול בילד שנפגע מאוטובוס | 24 מפגינים נעצרו עד כה

10:24 ,11/07/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במחאה על העברת 'תיקון עילת הסבירות' אמש יצאו מפגיני השמאל ושיבשו את התנועה בעשרות מוקדים ברחבי הארץ.

מפגינים חסמו את כביש 1 במחלף חמד לכיוון ירושלים, הדליקו אבוקות ורימוני עשן ונחסמה דרכו של רכב חירום. בעקבות החסימה נייידת טיפול נמרץ התעכבה להגיע למקרה בו אוטובוס פגע בילד בקריית ספר לפי גורמים במד״א ההגעה לאירוע לקחה פי 2 מהזמן בעקבות החסימות.

כוחות משטרה החלו בפעולות להסטת התנועה והדיפתם של המפגינים במטרה לפתוח את הכביש תוך שימוש באמצעים. 6 חשודים נעצרו בגין בהפרת סדר והדלקת אבוקה והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

בהרצליה כ 30 מוחים חסמו  את מחלף הסירה, כביש 20 מצפון לדרום באמצעות אוהלים הבערת צמיגים ואבוקות. המפגינים פונו ע"י שוטרים והכביש נפתח לתנועה.

כביש 2 נחסם לתנועת כלי רכב בכניסה לחיפה סמוך לחוף הסטודנטים בשל הנחת משטחי עץ על הכביש. כוח משטרה פינה את התנועה לצירים חלופיים ונערך לפיזור המוחים והסרת המפגע.

סמוך למכבים המשטרה חשפה התארגנות מוחים כשברשותם צמיגים שיועדו עפ"י החשד להפרת הסדר הציבורי וסיכון משתמשי הדרך

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון קיים אמש הערכת מצב מיוחדת במסגרתה הנחה את מערך המודיעין והמבצעים, להפעיל את כלל האמצעים והיחידות, לשם שמירה על בטחון הציבור ושגרת החיים, לרבות מניעת שיבושי תנועה והפרת הסדר הציבורי.

בתוך כך, הבוקר חשפו השוטרים בגזרת מודיעין קומץ מפגינים ביער הסמוך למכבים, שברשותום למעלה מעשרה צמיגים.

בקרית הממשלה בחיפה מאות מפגינים חסמו את הכביש. אחד המפגינים נעמד עם רכבו בלב המחאה ועל אף בקשות השוטרים להזיז את הרכב הוא סירב. בתוך כך, השוטרים עצרו את המפגין בחשד להפרת הסדר והזיזו את הרכב מהמקום.

שוטרי מרחב נתב"ג פיזרו הבוקר התקהלות לא חוקית בתוך טרמינל 3, בהתאם להיערכות המבצעית שהנחה מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, לשם שמירה על הסדר הציבורי.

בראשון לציון המשטרה עצרה 4 חשודים בהפרת הסדר הציבורי בצומת ראשונים ועורכת שינויים בהסדרי התנועה

ממחאת המילואימיקים אחים לנשק נמסר: "ממשלת ישראל מבצעת הפיכה משטרית שקורעת את העם ומפקירה את בטחון ישראל. אנחנו קוראים לראש הממשלה ולשר הבטחון לגנוז את החקיקה שמובילה את ישראל להיות דיקטטורה ולשמור עליה כיהודית ודמוקרטית לדורות".

במהלך הפרות הסדר נעצר עד כה 24 חשודים. 12 חשודים נעצרו במהלך הפרות סדר המתקיימות במחוז מרכז, 7 חשודים נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ירושלים ו-3 חשודים נעצרו בהפרות סדר המקיימות במחוז חוף ו-2 חשודים נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ת״א.

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו