שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

לאחר מספר שעות ומאבק בלהבות: הושגה שליטה בשריפה בעטרות

לאחר מספר שעות ומאבק בלהבות, לוחמי האש השיגו שליטה בשריפה בעטרות שסיכנה מפעלים רגישים ובתי מגורים | -נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה

20:54 ,18/06/23
כבאות והצלה
קרדיט: כבאות והצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

סמוך לשעה 16:15 התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה מחוז ירושלים על שריפה גדולה באזור עטרות, המתקדמת במהירות בשתי חזיתות אש, למפעלים מצפון, ולבתי שכונת בית חנינא מדרום.

למקום הוזנקו 20 צוותים של לוחמי אש מתחנות מרחב "האומה" ומכלל תחנות המחוז וכן ארבעה מטוסים של יחידת הכיבוי האווירי, מטייסת הכבאות אלעד  אשר סייעו מהאוויר ללוחמי האש על הקרקע, במאמצים לבלום את התפשטות האש.

צוותי הכיבוי הרבים בשטח, וכן מטוסי הכיבוי, ריכזו מאמץ משותף ונחוש בכדי למנוע את התפשטות השריפה למפעלים, לבתים, לחניון רכבים ומשאיות, ולחוות סוסים הנמצאים בסמוך.

בנוסף ל- 4 מטוסי הכיבוי גם מסוק חוזי של משטרת ישראל  נתן תמונת מצב מהאוויר לכוחות בשטח.

כמו כן, כוחות משטרת ישראל, סייעו רבות ללוחמי האש בשטח, בניתוב תנועה, אבטחת הצוותים, הרחקת סקרנים ופינוי אזרחים שהאש התקרבה אליהם.

רב רשף אורן אברהמי מפקד משמרת בתחנת "האומה":  "הגענו לזירה שהיתה רגישה ומורכבת עקב סמיכותה לאזור תעשייתי ומפעלים. מדובר היה בשריפה גדולה, בעלת מטען אש עוצמתי ועשן כבד מאוד שהיתמר לאוויר והקשה על הפעילות. בזכות הנחישות והמקצועיות של לוחמי האש, הצלחנו למנוע את התפשטות השריפה למפעלים רגישים, לבתי התושבים באזור, לחניון רכבים ולחוות סוסים סמוכים, ובכך מנענו נזק כבד יותר לרכוש, לבעלי החיים ואף פגיעה בחיי אדם"

"אני קורא לכלל הציבור לגלות ערנות וליצור קשר עם לוחמי האש במספר 102 בכל מקרה שרואים אש או עשן.
תגובה מהירה מצילה חיים."

בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים-נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו