שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

צעיר יהודי הוחזק ע"י שב"כ בתנאים קשים ושוחרר ללא כתב אישום

צעיר יהודי הוחזק במשך שבוע בשב"כ בחשד כי השחית רכבי ערבים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים ושוחרר ללא כתב אישום

21:18 ,26/03/23
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צעיר יהודי נעצר לפני כשבוע בחשד כי השחית רכבי ערבים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. במהלך שהותו במעצר נלקח הצעיר לחקירת שב"כ בה הוחזק בתנאים קשים ואף הושם בצינוק במשך מספר ימים.

בדיון בבית המשפט הגיעה המשטרה לסיכום עם עורך דינו מארגון חוננו על שחררו של הצעיר למעצר בית למשך שבעה ימים בבית הוריו. בנוסף, נאסר על הצעיר להגיע לשכונת שמעון הצדיק ולמקומות הקדושים בירושלים במשך כחודש.

עו"ד נתי רום המייצג את הצעיר מטעם ארגון חוננו מסר בתגובה להחלטת בית המשפט: "לצערנו הרב, צעיר ללא עבר פלילי היה עצור במשך ימים ארוכים כאשר לפתע הוא נלקח לחקירות שב"כ הכוללות מגע פיזי, צינוק וללא תנאים בסיסיים ואלמנטריים. כפי שציפינו, היום שוחרר הצעיר ללא הגשת כתב אישום. היד הקלה של שב״כ בשימוש בשיטות חקירה שאינן לגיטימיות אשר אמורות להיות שמורות עבור מקרי קיצון של טרור, מוכיחה כי מישהו במערכת התבלבל. חשודים בעבירות דומות שאינם בעלי כיפות ופאות לא מובאים לחקירה ולא מוחזקים בצורה זו. נחזור ונדגיש – גם לפעילי ימין עם כיפה ופאות יש זכויות".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו