יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

סופת ההוריקון 'איאן': למעל מ 2 מליון תושבים ללא חשמל • תיעוד

גג בית חולים נתלש ועף, מוקדי החירום של המשטרה קרסו, בתי ספר, חנויות ונמלי תעופה נסגרו • צפו בתיעודים של סופת 'איאן' בפלורידה

10:20 ,29/09/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הוריקן "איאן" הכה הלילה (חמישי) בחופי פלורידה. הסופה שהוגדרה תחילה בדרגה 4 נחלשה ומוגדרת סופה בדרגה 1. כמעט 2.2 מיליון בני אדם מנותקים מחשמל ברחבי המדינה. בעיר פורט מיירס, בה נרשמו גלים בגובה של עד 4 מטרים, מדווחים על הצפות בגובה 1.2 מטרים. הסופה ממשיכה לנוע צפונה וצפויה לצאת מפלורידה בשעות הצהריים.

הלילה אמר מושל פלורידה רון דה-סנטיס כי "שיאה של הסופה מאחורינו ומעתה תיחלש בהדרגה". עם זאת הוא הוסיף כי נזק רב צפוי להיות מורגש במדינה.

מדובר בסופת ההוריקן הראשונה שפגעה בעונה הנוכחית ישירות בארצות הברית. על אף היחלשותה, ברשת סי-אן-אן דיווחו הבוקר (שעון ישראל) כי ייתכן שתמשיך להיות מוגדרת הוריקן גם ביממה הקרובה. כעת חוששים בפלורידה מהגשמים שעלולים להוביל להצפות גדולות אף יותר בחופיה המערביים של המדינה.

בעקבות הגעת הסופה ליבשה, בדרום קרוליינה הסמוכה לפלורידה הוכרז על מצב חירום ומושל המדינה הנרי מקמאסטר צייץ "סוכנויות המדינה עובדות יחד ומתכוננות להשפעה הפוטנציאלית של הוריקן איאן. כל דרום קרולינאי צריך לעשות את אותו הדבר – לנצל את הזמן כדי להכין תוכנית לכול מצב",

באיסט נאפלס בפלורידה הרשויות דיווחו על 30 קריאות חילוץ שנענו. "היום לא נגמר. המצב יהיה גרוע יותר לפני שהוא יהיה טוב יותר, אבל הוא יהיה טוב יותר", נמסר ממשרד השריף המקומי.

בעיר סרסוטה, בתי הספר סגורים עד יום שישי לפחות, כשהתלמידים ישובו אליהם רק לאחר שיוערך הנזק במקום. "אנו גם נעריך את התשתיות בעיר שלנו, כמו מערכות מים ושפכים", נאמר לתושבים בהצהרה. "אנא היו סבלניים – אנו לא יודעים כמה זמן זה ייקח".


קרדיט: קרדיט לפי סעיף 27 א'/תנינים ברחובות


קרדיט: קרדיט לפי סעיף 27 א


קרדיט: קרדיט לפי סעיף 27 א


קרדיט: קרדיט לפי סעיף 27 א


קרדיט: קרדיט לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו