שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל פעל בג'נין וחיסל את אחיו של המחבל שביצע את הפיגוע בת"א

מסתערבי משמר הגבול וכוחות צה"ל פעלו בהכוונת שב"כ ללכידתם של שני מבוקשים בפעילות טרור. במהלך חילופי האש נהרגו שני המבוקשים מירי מסתערבי מג"ב

11:19 ,28/09/22
קרדיט: עבד חאזם, אחיו של ראאד שביצע את הפיגוע בתל אביב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מסתערבי משמר הגבול וכוחות צה"ל פעלו בהכוונת שב"כ ללכידתם של שני מבוקשים בפעילות טרור. במהלך חילופי האש נהרגו שני המבוקשים מירי מסתערבי מג"ב.

פעילות משותפת של משמר הגבול, שב״כ וצה״ל למעצרם של עא רחמאן חאזם, תושב מ.פ ג׳נין, אחיו של ראעד חאזם, המחבל אשר ביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב (שלושה אזרחים ישראלים הרוגים) ושל מחמד אלונה, תושב ענזה במוצאו שהתגורר לאחרונה במ.פ ג׳נין.

השניים היו מעורבים במספר פיגועי ירי בעת האחרונה, בהם פיגוע הירי לעבר טרקטור של משרד הביטחון סמוך לכפר ג׳למה (13/9) וכן עלו בכוונות לפיגועים משמעותיים נוספים בתקופה הקרובה.

במסגרת ניסיון המעצר נפתחה אש ופוצץ מטען רב עוצמה לעבר מסתערבי מג"ב ובחילופי האש נהרגו חאזם ואלונה. במקום נתפסו מספר אמצעי לחימה.

במהלך פעילות הכוחות נפתחה לעברם אש מחמושים שהגיעו לאיזור. הכוחות השיבו באש לעבר היורים וזוהו פגיעות בחמושים.

אין נפגעים לכוחותינו.

כזכור,ב-7 באפריל השנה רצח המחבל הפלסטיני ממחנה הפליטים ג'נין את שלושת הישראלים ברחוב דיזנגוף. הוא חוסל למחרת ליד מסגד ביפו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו