יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » רכב

משטרה ירוקה: 40 כלי ריידר חשמליים נכנסו למערך השיטור עירוני

משטרת ישראל רכשה 40 כלים מסוג ריידר 2X4 חשמליים וידידותיים לסביבה. הם מצטרפים למאות כלי רכב היברידיים וחשמליים שכבר הוכנסו למשטרת ישראל

10:02 ,27/12/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משטרת ישראל רכשה 40 כלים מסוג ריידר 2X4 חשמליים וידידותיים לסביבה. הכלי החדש והחשמלי נרכש כחלק מהחלטת מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, להכניס כלי רכב חשמליים והיברידיים לשורות משטרת ישראל, כלי רכב אלה מאפשרים שמירה על הסביבה וחסכון משמעותי בהוצאות משטרת ישראל על רכישת דלק.

כלי הריידר החדשים והחשמליים מאובזרים במערכות כריזה, קופסת פיקוד, סירנה, יבבה ומיקרופון לדיבור ישמשו את שוטרי הסיור והשיטור העירוני לעבודה השוטפת בטיילות, ברחובות ובמרכזי הערים.

הרכיבה על הריידר מאפשרת לשוטר שדה ראייה רחב יותר בזמן הפעילות, הגעה מהירה ובטוחה בזמן רכיבה באזור הומה קהל, ונוכחות משטרתית המהווה הקניית תחושת בטחון לציבור.

רק בשבוע שעבר הונפקו 58 רכבי 'קיה' היברידיים ובטיחותיים למפקדי תחנות המשטרה בכל מחוזות המשטרה.

עם כניסתו לתפקיד קבע מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב כי משטרת ישראל תרכוש כלי רכב חשמליים והיברידיים לצורך חסכון בהוצאות על רכישת דלק ושמירה על הסביבה, כמו גם התקנת מערכות סולריות על גגות מבנים משטרתיים שיתורגמו לחסכון בהוצאות על רכישת חשמל- הכסף שנחסך מופנה לרכישת ציוד מבצעי לשוטרים.

רמ״ח תחבורה באת״ל נצ״מ יובל זוליכה:
"הריידר הוא כלי קל לשימוש שמקצר את זמני ההגעה של הסייר ממקום למקום במרכזי הערים ובטיילות, ומאפשר הגעה מהירה מאירוע לאירוע. הרכיבה עליו יכולה להתאפשר בעמידה זקופה או ישיבה ומאפשרת לשוטר לעשות שימוש באמצעים שהותקנו על הכלי ואמורים לסייע לו בזמן עבודתו. הריידר שרכשנו הוא כלי חשמלי ידידותי לסביבה וחוסך ברכישת דלק. הוא מצטרף למאות כלי רכב היברידיים וחשמליים שכבר הוכנסו למשטרת ישראל, בקרוב נכניס עוד כלי רכב חשמליים."

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו