שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » רכב

הגל החמישי נגמר וחזרנו לכבישים הפקוקים • ומי העיר השיאנית?

בדיקת mako ו-Waze שהתפרסמה היום (חמישי) ב-mako מעלה כי ישנה עלייה של עשרות אחוזים בנתונים - כל הפרטים בפנים

11:41 ,03/03/22
קרדיט: pixabay / אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בדיקת mako ו-Waze שהתפרסמה היום (חמישי) ב-mako מעלה כי ישנה עלייה של עשרות אחוזים בנתונים.

הבדיקה ערכה השוואה בין ארבעה תאריכים שונים: סוף החודש האחרון (28.2.22), תחילת החודש הקודם – אז נרשמה יציאה הדרגתית מגל הקורונה החמישי (7.2.22), סוף ינואר, בשיא גל הקורונה החמישי (27.01.22), ואמצע אוקטובר האחרון – אז נרשם שיא הפקקים אי פעם (14.10.22).

בתל אביב ובחיפה נשבר שיא הפקקים הקודם, שכאמור, נרשם באוקטובר. בתל אביב נפח השיא עמד על ארבעה אחוזים יותר וכעת הוא נשבר כשהוא עומד על שבעה אחוזים, בחיפה השיא הקודם עמד על 19 אחוזים וכעת עומד על 21 אחוזי עלייה בנפח הפקקים.

על פי הנתונים בזמן שיא גל הקורונה נרשמה ירידה דרמטית בנפח הפקקים בכל הערים, כשהירידה המשמעותית ביותר היא בירושלים – מינוס 47 אחוזים, בהתחשב בכך שהנתון האחרון עומד על 19 אחוזים, מדובר בקפיצה הגדולה ביותר מבין הערים ועלייה של שישים ושישה אחוזים, עם זאת, יש לציין כי הנתון נרשם בזמן שבנוסף לשיא גל הקורונה ירד שלג בירושלים ולכן הירידה הייתה משמעותית יותר. נתון השיא של ירושלים: 23 אחוזים באוקטובר.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו