יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » קורונה

לאחר ביטול הבידודים לילדים ירידה חדה במספר הילדים המתחסנים

פרופ' צחי גרוסמן "לאחר ביטול הבידודים במערכת החינוך: מ7000 מתחסנים ביום ל200 בלבד; משרד החינוך לא רואה את מבצע התחסנות כיעד לאומי"

11:27 ,02/02/22
קרדיט: שאטרסטוק / ירידה חדה במספר הילדים המתחסנים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו"ר האיגוד לרפואת ילדים, פרופ' צחי גרוסמן, אמר היום בדיון ועדת הבריאות בראשות ח"כ עידית סילמן למעקב ועדכון על מתן חיסוני קורונה לילדים: "לפני האירוע של ביטול הבידודים, התחסנו בקופות החולים בין 7000 ל8000 ביום – אם היינו ממשיכים בזה, היינו מגיעים למספרים יפים. מאז ביטול הבידוד בבתי הספר, קצב ההתחסנות ירד דרמטית ל200 יום. צניחה חופשית. אי אפשר להחזיק את המקל משני קצותיו – לשדר שהכל רגיל ושזה משהו קל ומנגד לדרוש חיסונים. משרד החינוך לא היה שותף אקטיבי ולא ראה כיעד לאומי את מבצע ההתחסנות. ביקשנו לקבל מעורבות של המנהלים ומשרד החינוך. זה לא מקודם כי למשרד החינוך יש הסתכלות אחרת".

יו"ר הוועדה, ח"כ עידית סילמן, אמרה בדיון: "אלו נתונים קשים ביותר שיש אחוז גדול של ילדים שטרם התחסנו או טרם מוגנים בצורה מלאה; צריך לעודד חיסוני ילדים בישראל. הוועדה לא תרפה ובשבוע הבא ביום שני יתקיים דיון לקידום חיסוני הילדים בישראל"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו