יום שישי, 04/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » קורונה

בנט "לא שולל אפשרות של סגר"

הצפי ל-15 עד 20 אלף מאומתים ביממה בשיא והיעדרות של כמיליון בני אדם מאומתים ומבודדים ממעגל העבודה.

10:58 ,28/12/21
קרדיט: דוברות המשטרה. סגר בישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

רה"מ בנט התראיין הבוקר לשתי תחנות הרדיו הגדולות בישראל, ולא פסל את האפשרות שיכריז על סגר.

"הולכים לקראת עלייה משמעותית בהיקף המאומתים. מטרתנו לאורך כל הדרך היא לשמור על בריאות הציבור אבל לצד זה לשמור גם על הכלכלה ועל המשק. אני לא פוחד לעשות את מה שנכון. פה אני לא יודע מה יילד יום. אנחנו רגע לפני סערת הדבקה – בהיקף שלא ראינו בישראל",

בהתייחסותו לטיסת משפחתו לחו"ל אמר בנט "‏מותר לבקר אותי, זה לגמרי לגיטימי. גילת והילדים פעלו לחלוטין על פי הכללים. כואב לי שמציירים את גילת באור לא נכון – היא עסוקה בראש ובראשונה בלנסות לשמר את הנורמליות במצב קצת חריג".

בעניין פינוי חומש אמר בנט ‏"קודם כל, הישיבה עומדת במקומה. היא פונתה כמה וכמה פעמים במהלך השנים, לדעתי פעם אחרונה זה היה בממשלת נתניהו-סמוטריץ', כשהייתי באופוזיציה. קורא לכולם – כדאי שכולנו נקרר ונרגיע. אני נמצא בדיאלוג גם עם שר הביטחון, שאני חושב שהוא עושה עבודה חשובה מאוד בהרגעת השטח, ואני מכאן קורא לכולם לקרר ולהרגיע. על ח'אן אל אחמר אמר: "אנחנו כרגע גם בתחום הזה פועלים בצורה שקטה מנסים לגבש איזשהו מהלך".

שנשאל לגבי עמידתו ברוטציה שסיכם עם יאיר לפי אמר בנט: "לחצתי יד ליאיר לפיד ואני מתכוון לקיים בצורה מלאה את הרוטציה. כולל הכול. כשאתה הולך על מהלך כזה אתה צריך להאמין בזה ואני מאמין במהלך. הממשלה תוציא את ימיה. אני מאוד מאמין בממשלה, אבל אני חייב להגיד זה תלוי גם בחבריה. אם חברי הכנסת יסתכלו על התמונה הגדולה של כל הדברים הנפלאים שאנחנו עושים ולא ייכנסו לפינות קטנות – אני מאוד אופטימי", אמר לסיום.

מהליכוד נמסר בתגובה לראיונות של בנט: "באפס מאמץ ובאפס החלטות: בנט ממשיך ״לפרשן״ בענייני קורונה במקום לקבל החלטות – גם להציל חיים וגם לתת סיוע כלכלי לעסקים ולאזרחים – כפי שאנחנו עשינו.

בנט קיבל מנתניהו מדינה נקייה מקורונה שדורגה במקום ה-5 בעולם והיום הוא הצליח לדרדר אותנו למקום ה-21. הוא מזגזג בכל נושא חיוני בקורונה ונכשל כישלון חרוץ במבצע חיסון הילדים.

בנט ממשיך ״להכיל מתים״, לסכן חיים ולפגוע כלכלית בעסקים ובאזרחים – עם 0 החלטות, 0 הצלחות ו-0 הישגים".

מצב הקורונה בישראל עומד בשיא של שלושה חודשים בכמות המאומתים בישראל. כ 3000 מאומתים חדשים וצפי ל-15 עד 20 אלף מאומתים ביממה.

בדיון של בנט ברשות החירום הלאומית עולה כי הצפי ל-15 עד 20 אלף מאומתים ביממה בשיא והיעדרות של כמיליון בני אדם מאומתים ומבודדים ממעגל העבודה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו