שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פנאי

מלון מטרופוליטן בתל אביב: מומלץ לציבור הדתי והמסורתי

חופשה למשפחות בתל אביב במחיר נוח לכל כיס

00:54 ,11/07/23
באדיבות מלון מטרופוליטן תל אביב
קרדיט: באדיבות מלון מטרופוליטן תל אביב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מלון מטרופוליטן בתל אביב יוצא בקמפיין חדש לציבור הדתי מסורתי עם מגוון חבילות נופש לכל המשפחה בחודשי יולי אוגוסט, במחירים נוחים לכל כיס.

בשנים האחרונות משפחות רבות בישראל מחפשות יעד אטרקטיבי לחופשה בחודשי הקיץ, מבלי לקחת משכנתא בתמורה. יוקר המחיה הוביל רבים מהם לנפוש דווקא במדינות השכנות כמו יוון, קפריסין, מצרים, ירדן וטורקיה. לצד זאת ישנם ישראלים רבים, בעיקר במגזר הדתי, שומר הכשרות, שמעדיפים לנפוש בישראל.

יוקר המחיה מצמצם את האפשרויות למשפחות רבות לנפוש בישראל, במחירים נוחים. לכן החליט מלון מטרופוליטן, הממוקם בתל אביב פסע מחוף הים, הטיילת ונווה צדק, לצאת במבצעים מיוחדים למשפחות בחודשי יולי אוגוסט. המלון מציע את כל היתרונות הגדולים של בית מלון בתל אביב ליד הים: קרבה לכל האטרקציות, החוויות והבילויים שיש לעיר להציע, חדרים נעימים ומטופחים לאירוח משפחתי, זוגי או ליחידים, בריכת שחייה על גג המלון, תפריט ארוחות מעולה, ומיקום אורבני מושלם המבטיח נופש בראש שקט ורגוע ובמרחק נגיעה מכל האקשן.

בית המלון כשר ע"י רבנות תל אביב, בשר עוף ודגים בכשרות מהדרין וירקות של גוש קטיף. בבית המלון בית כנסת רחב המכיל פינת קפה מפנקת לפני התפילה וכן בית כנסת של בית חב"ד בנוסח אשכנזי במרחק הליכה. עבור הציבור הספרדי בית כנסת מפואר ברחוב אהרונסון 11.

לצד הארוחות של בית המלון, תל אביב מציעה מגוון אפשרויות של מסעדות ובתי קפה כשרים במרחק הליכה מהמטרופוליטן ובניהן: ווסט סייד, קינטו, רג'ינה בתחנה, סטפרסייד ועוד.

שרון גוברין מנכ"ל מטרופוליטן: "הציבור הדתי בישראל אוהב לנפוש בישראל, ליהנות מנופיה המרהיבים, לא לחשוש מכשרות בית המלון ועדיין להרגיש שהם בחו"ל. אצלנו במטרופוליטן מרגישים את כל החוויה ביחד. מלון עם כל האטרקציות, במרחק של פחות מ-5 דקות מחוף הים של תל אביב לצד כשרות ומגוון אפשרויות המסייעות למשפחות רבות לקבל את השבת אצלנו בנוחות. חודשי הקיץ עבור משפחות רבות בישראל הן הוצאה כלכלית בלתי מבוטלת ולכן החלטנו לצאת במבצע מיוחד של מחירים נוחים לכל כיס , בבית מלון איכותי בלב תל אביב"

באדיבות מלון מטרופוליטן תל אביב

קרדיט: באדיבות מלון מטרופוליטן תל אביב

באדיבות מלון מטרופוליטן תל אביב

קרדיט: באדיבות מלון מטרופוליטן תל אביב

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של משה ניסנבוים
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו