שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פנאי

"להצליח בניהול והשקעות": ספר שהוא מדריך אישי להתנהלות כלכלית

בספר ישנם תובנות וכלים לקבלת החלטות בעולם ניירות הערך וההשקעות הפרטיות וכן כללי התנהגות בדמות “עשה", וכמובן גם “אל תעשה"

18:15 ,25/10/22
קרדיט: הוצאת הספרים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אחד הנושאים הכי בוערים כיום בציבור הישראלי הוא מה שמכונה "יוקר המחיה". אוכל, בגדים, וכמובן- שוק הדיור הרותח שלא מאפשר לרכוש דירה או לשכור אחת במחיר שפוי. במקביל, שוקי ההון מתעתעים בכלכלה ומאיימים להחמיר את המצב הכלכלי.

מה שמשותף לכל אלו הוא שמדובר בתחומים שכותבים ומדברים עליהם בתקשורת וככל שנכיר אותם יותר מקרוב, כך נבין את התמונה האמיתית ולא רק את מה שמוסרים לנו בתקשורת. יש לכך סיבות רבות וגם השלכות בכל התחומים. שכן, בעיה אחת מובילה לאחרת. לכן, כדאי מאוד שנכיר מושגים בסיסיים שקשורים לכך ונבין את המשמעות שלהם אלינו. כתוצאה מכך, נדע איך לטפל בהם בצורה הטובה ביותר.

הדברים הללו אמורים לא רק כמערכת למשל בכל הקשור לחינוך פיננסי בתוכניות הלימודים, אלא גם לגבי כל אחד ואחת מאיתנו. כפי שנכתב בפתח הספר החדש והמסקרן "להצליח בניהול והשקעות" של המחבר ד"ר גדעון בן נון: "על כולנו לדאוג לעתידנו הכלכלי, לחסוך כסף ולהשקיע אותו בתבונה ובהצלחה."

ואכן, מעיון בספר ניתן לומר שהוא בהחלט עוזר בכך באמצעות עיסוק בשני תחומים המשלימים זה את זה לכדי תמונה אחת כוללת: הראשון, תובנות וכלים לקבלת החלטות בעולם ניירות הערך וההשקעות הפרטיות. ושנית, כללי התנהגות בדמות “עשה", וכמובן גם “אל תעשה", וזאת כדי לשמור ולהשקיע את חסכונותיכם בתבונה ובהצלחה.

המחבר, ד"ר גדעון בן נון, מבצע את המלאכה המורכבת באמצעות הצגה ודיון בסוגיות, טבלאות, גרפים ודוגמאות רבות, ניתוח מצבים ואירועים והשפעתם על עולם ההשקעות, נקודות מבט להחלטה ולפעולה היכולות לסייע לנו להחליט "מה טוב לנו", כיצד לפעול בהצלחה ולהימנע מטעויות. בכך, הדברים הופכים נגישים ומובנים גם למי שלא מצוי בעולמות הללו.

ולכן, הספר מיועד ומתאים לכל אחת ואחד מאיתנו. מצד אחד, מדובר על הציבור הרחב אשר מעוניין לקחת אחריות על עתידו הפיננסי, גם אם אינו מהתחום המקצועי של עולם ההשקעות. מצד שני, מתברר שהספר יוסיף ידע ותובנות גם לאנשי השקעות, מנהלים מתחומים שונים, מנהלי ויועצי השקעות, לחברים וחברות בוועדות השקעה, לאנשי ביטוח וסוכנים פיננסיים ולרבים אחרים.

מחבר הספר המרתק, ד"ר גדעון בן נון הוא מנהל השקעות, מהוותיקים והמוכרים בישראל, עם יותר משלושה עשורים של פעילות וניסיון בשוקי ההון בישראל ובעולם.  ד"ר בן נון הקים ומנהל את חברת ייעוץ ההשקעות הוותיקה "אג'יו" – ניהול סיכונים והחלטות פיננסיות בע"מ, העוסקת בייעוץ השקעות ("פמילי אופיס") ללקוחות פרטיים ולארגונים רבים במשק הישראלי.

הוא מפרסם ניתוחים וסקירות על עולם ההשקעות ובעל טור חודשי בגלובס. במסגרת לימודי הדוקטורט שלו, ד"ר בן נון כתב עבודת מחקר גדולה המנתחת את מרכיבי הסיכון בהחלטות הפיננסיות. המבוא לעבודה ומסקנותיה מוצגים בחלק האחרון בספר.

מתגובות הקוראים:
"ראשית אציין שנהניתי לקרוא את ספרך. הספר קל לקריאה והדוגמאות בספר שנתת מוסיפות טעם וריח לקריאה".

" התחלתי לקרוא את ספרך "להצליח בניהול השקעות" הכתוב בצורה מעניינת ועניינית, כשאתה מנסה לענות בין היתר על שאלות כמו תזמון שוק וגיוון  ההשקעות"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנקאי הגיב:

    לא מתאים לכול אחד זהירות

  2. משקיע שהפסיד הגיב:

    תחום מסוכן שהרבה איבדו בו את חייהם

כתבות נוספות של משה ניסנבוים
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו