שבת, 13/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוזיקה

"חליפת אני": דוד שי כהן בסינגל וקליפ חדש

"חליפת אני": דוד שי כהן בסינגל וקליפ חדש

04:57 ,28/12/23
יחצ
קרדיט: יחצ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

"חליפת אני" הינו שיר הנוגע בשאלה המהותית של עצם קיומנו. מי או מה אנחנו מעבר להגדרות העצמי "הרגילות", מהי מהותנו מעבר לכל החליפות והכובעים שאנו לובשים ופושטים במהלך חיינו. מהי תמציתנו בפשטות.

אנו חווים תקופה שבה מוצפים הבדלים בין קבוצות בעם והשיח נהיה יותר קיצוני ומשדר אגרסיביות, פחד, בלבול וריחוק. אולם מתחת לרובד חיצוני זה מתקיים רובד בו אנשים מתקלפים מהגדרות דיכוטומיות ומקובעות עליהן גדלנו ושאינן תואמות יותר את אשר הם חשים בתוכם אודות עצמם,

אנו במסע חיפוש… מהלכים בשבילי החיים בניסוי, טעייה ותהייה, ואולי החיפוש הוא אינסופי…ואולי אין לו תשובות שיניחו את דעתו של ה"MIND" שלנו שמחפש תבניות והגדרות "ברורות". ואולי החיפוש וה"ידיעה" נמצאים קומה אחת מתחת… באזור פעימת הלב. אולי כש"נגיע אל היעד" , נבין שכל הזמן הזה כבר היינו בו.

"משיב הרוח" הוא מסע הזכרות. שיבה אל הרוח. אנו כותבים, שרים, מנגנים, רוקדים, נזכרים ומספרים את הרוח ודרכה את עצמנו. את הספקות והתובנות. את תהומות הנפש ואת רגעי ההתעלות. את השמחה ואת העצב, את כל מה שבין הפחד והאהבה. המוזיקה בסגנון רוק עברי לעיתים עם נגיעות אתניות ומשלבת שירים קצביים לצד בלדות.

דוד שי כהן מוזיקאי ופסיכותרפיסט מלחין וכותב את מילות השירים המכוונות את המאזין להרהור והתבוננות בבחינת "דע מאין באת ולאן אתה הולך".

צפו בקליפ:

יחצ

קרדיט: יחצ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של משה ניסנבוים
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו