יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פנאי

"איך לגדל ילדים מאושרים": ספר שהוא מדריך מעשי לחינוך הילדים

הספר "איך לגדל ילדים מאושרים" מיועד להורים לילדים בגילאים 0 עד 18. הוא ינחה אתכם כיצד לממש את הייחודיות של ילדיכם ולהגשים את יעדיהם

23:33 ,22/10/22
קרדיט: הוצאת הספרים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אחרי שויטאלי בוצ'אצקי פתח בפייסבוק את העמוד "איך לגדל ילדים מאושרים", העמוד תפס תאוצה ותוך חצי שנה היו בו מעל שישים אלף הורים עוקבים פעילים. לאחר פחות משנה עקבו אחרי ויטאלי מעל למאה אלף הורים. בסוף 2016 ספרו "איך לגדל ילדים מאושרים" ראה אור ותוך חודשים בודדים נמכרו אלפי עותקים.

הספר "איך לגדל ילדים מאושרים" מיועד להורים לילדים בגילאים 0 עד 18. הוא ינחה אתכם כיצד לממש את הייחודיות של ילדיכם ולהגשים את יעדיהם ואת חלומותיהם, צעד אחר צעד, במסע שכולל בתוכו שישים ואחד פרקים של עצות וכלים מעשיים. ספר זה הוא מקור להשראה להורים, למחנכים, ולכל העוסקים במקצועות הטיפוליים הרוצים לדעת יותר.
כך למשל-

להעלות את הדימוי העצמי של ילדיכם: החזון שלי, שכמה שיותר ילדים יאמינו בעצמם.יראו את ההצלחות בחייהם ועם זאת יראו את הכישלונות כאבן דרך להצלחה.

לעזור להורה להנהיג את המשפחה: החזון שלי שהגישה שלההורים תיהיה גישה של מנהיגות ולא של רודנות. כך, שהילדים יכבדו את ההורים וישמחו ללכת לצידם לכל מסע ולא להסחב אחריהם לכל מטלה.

ליצור אווירה טובה ומערכת יחסים הדוקה בבית: אווירה טובה בבית היא אחת הגורמים המשפעים ביותר על התפתחות הילדים. החזון שלי היא למנוע מהילדים לסחוב את הבעיות של הבית לגן או לבית הספר ע”י כך שהאווירה בבית תשתנה.

לתת כלים להורות מעצימה: החזון שלי שההורים ידעו כיצד להעצים ולקדם את הילדים בלי לשגע להם את הראש, כך שהילדים ידעו להתמודד עם אתגרי החיים ולהוביל את עצמם אל אותם המטרות אשר הציבו.

להעניק לילדים חינוך עם ערכים: חשוב להבין שחינוך והערכים מגיעים קודם כל מהבית. החזון שלי הוא לעודד קודם כל את ההורים להיות מודל לערכים. כי לא משנה כמה שלא תדברו עם הילדים על חינוך וערכים, הילדים פחות ישמעו אלא יותר יחקו אתכם.

המחבר מספר ש"השאלה איך לגדל ילדים מאושרים? לא הפסיקה להדהד בראשי מהרגע שבו הצעתי לאשתי נישואים, בעודי כורע ברך בגובה 276 מטר ממרומו של מגדל אייפל, בפריז. בילדותי אובחנתי כבעל הפרעות קשב וריכוז. לאורך השנים, מערכת החינוך ‘הלבישה עליי’ מגוון תוויות כגון: ילד עצלן, טיפש, לא מוצלח, מופרע ועוד…
:לכן שאלתי את עצמי: כיצד אשלח את ילדיי למערכת חינוך שמתייגת ילדים בעודם קטנים, כך שבבגרותם הם סוחבים עמם חסמים רבים? שאלתי את עצמי: כיצד אצור מגן אפוד לילדיי, כך שאקנה להם כלים להתמודדות עם העולם, תוך שהם מתעלמים מהתוויות שמנסים להדביק להם?
"בחיפוש אחר תשובה לא ידעתי היכן להתחיל, כך ישבתי שעות על גבי שעות, בריכוז מלא (מה שלא יכולתי לעשות בעבר, בימי בית הספר) בניסיון לחקור כיצד אוכל להיות אב טוב יותר לילדיי. קראתי עשרות ספרי פסיכולוגיה התפתחותית וספרי העצמה אישית, עיינתי במחקרים רבים, השתתפתי בעשרות קורסים וסדנאות הורים, ולא יכולתי להפסיק ללמוד ולהתפתח – התמכרתי!
הבנתי שהורות היא תואר, ואולי אפילו… מספר רב של תארים."
ואכן, הוא עונה בהרחבה על השאלות המהותיות והיסודיות ביותר: כיצד להשפיע ולהנהיג כהורה במשפחה? כיצד למוסס התנגדויות ולהניע את ילדיכם לפעולה? כיצד לסייע לילדיכם להגשים את חלומותיכם ואת יעדיהם? כיצד ליצור מערכות יחסים מצוינות בין בני המשפחה? כיצד לפתח התמדה ונחישות אצל הילדים? ועוד רבות נוספות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של משה ניסנבוים
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו