יום שישי, 04/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פנאי

אוהבים להתלבש? הכתבה הזו במיוחד בשבילכם

07:40 ,24/01/22
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעולם האופנה ישנם מספר רב של מותגים שכולנו מכירים, יש מי שיותר ויש מי שפחות אך בכל זאת אנחנו כאן כדי לעשות לכם היכרות עם המותגים המובילים בעולם. 

 

המותגים המובילים באופנה הם אלו שמשנים את כללי המשחק ובכל שנה הם מכתיבים את הקו שיתפוס מעכשיו. לפני כעשרים שנה עולם האופנה עבר טלטלה רצינית וכדי להצליח לעמוד בתחרות המאתגרת שניצבה מולו היה על בעלי המותגים היוקרתיים לערוך שינוי תפיסתי. כך שהיום אנחנו יכולים ללבוש את המותג באלגנטיות שתשאיר רושם ולא לוותר על נוחות הבגד ועיצובו. אם כך, מי אלו המותגים המובילים? הכל לפניכם בכתבה הבאה

Fred Perry – תחילת דרכו של המותג פרד פרי החל בעולם הטניס פרד גון פרי היה שחקן מצליח באנגליה שהחל לעסוק בעיצוב בגדי גברים כאשר מרכז ההתעסקות שלו הייתה בייצור חולצות נוחות והקפדה על הפרטים הקטנים משם המשיך לייצור נעלים מכנסיים ועוד כאשר את כל העיצובים הנחה קו ברור איכות ונוחות.

Emporio Armani – המותג היוקרתי החל כמותג איטלקי שהחל את דרכו במילאנו בתחרויות אופנה שמתקיימות ברחבי העולם המותג זוכה לניצחונות רבים המותג החל בעיצוב חליפות גברים ובמהלך השנים התרחב גם לאופנת נשים יוקרתית  המותג הפך לסמל יוקרה מפורסם ברחבי העולם.

Polo – באמצע שנות השישים של המאה הקודמת ראלף לורן יהודי אמריקאי מעצב אופנה החל את דעדיו הראשונים בעולם האופנה. בתחילה עסק ראלף בעיצוב ובייצור עניבות ובמשך הזמן התרחב לעיצוב וייצור חולצות. כיום המותג פולו נחשב לספק מוצרים אדיר לאופנת גברים נשים וילדים.

Levi's – החברה הוקמה בשנת 1853 בקליפורניה. היא הוקמה ע"י שני אחים גרמנים שהחלו את עיסוקם בעולם האופנה ע"י פתיחת חנות טקסטיל הם למעשה היו הראשונים לייצור מכנסי הג'ינס. המותג משווק כיום מכנסי גינס ובגדים נוספים לכל העולם כולו.

Boss – אחד המותגים המובילים כיום לאופנת גברים הינו בוס, החברה הוקמה בשנת 1923 על ידי הוגו פרדיננד בוס והיא התעסקה בעיקר בייצור בגדי עבודה ובגדי ספורט. בשנות החמישים של המאה הקודמת החברה החלה לייצר חליפות לגברים (בנוסף לבגדי העבודה אותם יצרה) החברה כדי למכור אותן בחנויות ההלבשה לגבר. מאז קום החברה היא עברה לא מעט טלטלות אך למרות כל זה היא נחשבת היום לאחת החברות המובילות בעולם בתחום האופנה, הבישום והאקססוריז.

Tommy Hilfiger – טומי הילפיגר החל את עיסוקו בעולם האופנה בגיל צעיר מאד בהשוואה למעצבים שונים את עבודתו הוא החל בגיל 18 כאשר היה קונה בניו יורק מכנסי ג'ינס אופנתיות ומוכר אותם לחנויות המקומיות במקום מגוריו. במהלך שנות השמונים של המאה הקודמת החל ליצר בגדים לגברים ולמכור אותם כאשר המותג נושא את שמו הפרטי . בתחילת שנות האלפיים המותג זכה לפרסים רבים בתחרויות אופנה ברחבי העולם. היום המותג הינו מהמובילים ביותר באופנה והאקססוריז.

לסיכום, כל אחד מהמותגים המובילים שציינו כאן נושא סיפור ייחודי לו. כל אחד מהמותגים הללו יוצר עבורנו הרוכשים את הקו העדכני ביותר וכך אנחנו יכולים ליהנות מהמותגים המובילים ביותר באופנה העדכנית ביותר וליהנות מנוחות ואיכות לאורך כל היום.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו