שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

שר המשפטים לוין: "אשתתף בהפגנת המיליון ביום חמישי"

תמיכה משמעותית בהפגנת המיליון ביום חמישי הקרוב, שר המשפטים לוין הודיע כי יגיע להפגנה וקרא לציבור שלא להישאר בבית ולהגיע להפגנה

23:43 ,22/04/23
דני שם טוב דוברות הכנסת
קרדיט: דני שם טוב דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר המשפטים וסגן ראש הממשלה יריב לוין הודיע הערב (מוצ"ש) כי הוא ישתתף בהפגנת המיליון אשר תתקיים ביום חמישי הקרוב בירושלים תחת הכותרת "העם דורש רפורמה משפטית". לוין קרא לציבור שלא להישאר בבית ולהגיע להפגנה.

השר לוין כתב "ביום חמישי בשעה 19:00 נעלה כולנו לירושלים כדי להתייצב בין משכן הכנסת לבניין בית המשפט העליון ולומר בעוצמה שלא היתה כמוה: העם דורש רפורמה משפטית. הקול שלנו שווה והמנדט שקיבלה ממשלת הימין חייב להתממש. אני אהיה שם, ואני קורא לכל אחת ואחד לא להישאר בבית. מגיעים. מפגינים. משפיעים. משנים", דברי השר.

בהפגנה אשר תתקיים למחרת יום העצמאות, יום חמישי בשעה 19:00 מול משכן הכנסת בירושלים, צפויים להשתתף מאות אלפי מפגינים אשר ידרשו להעביר את הרפורמה המשפטית כבר במושב הקיץ הקרוב של הכנסת. כבר בשלב זה נסגרו כאלף הסעות מכל רחבי הארץ, וההרשמה נמשכת.

מארגני עצרת המיליון, ראש מטה תקומה 2023 ברל'ה קרומבי וח"כ אביחי בוארון, אשר חברו לשורת ארגונים בניהם אם תרצו וארגוני חברה נוספים מסרו לאחר הודעת לוין "מברכים את השר על ההודעה כי ישתתף בעצרת המיליון, יחד עם מאות אלפים רבים. בבחירות לפני מספר חודשים עם ישראל עם באופן חד וברור – העם רוצה רפורמה משפטית, לא ניתן שהקול של מעל 2 מיליון אזרחים ירמס וימחק, הרפורמה המשפטית חייבת לעבור. לא תיהיה הזדמנות נוספת, נגיע כולנו ביום חמישי הקרוב ונחזק את השר לוין, ואת הממשלה ונאמר בקול ברור – העם דורש רפורמה משפטית".

ח"כ בוארון הוסיף "קורא לכל חברי הכנסת במחנה הלאומי להצטרף לקריאת לוין".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו