שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

שר האוצר ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "לא למלחמת אחים"

בפתח ישיבת הסיעה התייחס היום שר האוצר סמוטריץ׳ למתקפץ השמאל נגד שר המשפטים יריב לוין והבטיח שבקרוב יציג את תוכניתו לטיפול ביוקר המחייה

15:27 ,09/01/23
שלומי אמסלם לע
קרדיט: שלומי אמסלם לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפתח ישיבת הסיעה התייחס היום שר האוצר סמוטריץ׳ למתקפץ השמאל נגד שר המשפטים יריב לוין והבטיח שבקרוב יציג את תוכניתו לטיפול ביוקר המחייה.

"אני רוצה לפתוח בגיבוי וחיזוק לידידי שר המשפטים יריב לוין" פתח שר האוצר "שר המשפטים לוין הוא האיש הנכון במקום הנכון להביל את הרפורמה במערכת המשפט.

יחד עם יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט חבר הכנסת שמחה רוטמן שעסוק כולו בשנים האחרונות בתיקון הפגמים של המערכת המשפט הישראלית. שמחה ויריב, אתם נותנים תקווה למיליוני ישראלים שהממלכתיות היא נר לרגליהם ושהמדינה היהודית והדמוקרטית בנפשם שאפשר לתקן ולהשיב את הדמוקרטיה הישראלית ואת האמון במערכת המשפט למקומה החשוב והראוי.

כבר במערכת הבחירות זיהינו את הדרישה הציבורית לתיקון והצגנו את תוכנית חוק וצדק לציבור.

גם חבריי בליכוד ובמפלגות החרדיות שמו את התיקון הנצרך הזה על השולחן לפני הבחירות והעם אמר את דברו.
קיום הבטחות בחירות אינם פריווילגיה או זכות, אלא חובה דמוקרטית ומוסרית שלנו לציבור"

עוד אמר "בימים האחרונים, אנחנו עדים למתקפה פרועה, של אישים שונים נגד השר לוין וזה עצוב כפליים כשמילים קשות ואיומים במלחמת אחים מגיע מהדרגים הרמים ביותר. מאז ומעולם, אז והיום המחנה הלאומי אמר: לא למלחמת אחים. אני מציע לכולם לחדול באחת את השיח המתלהם והמסית.

תיקון המערכת המשפטית והדמוקרטית, לאחר המהפכה השיפוטית שהובלה על ידי מספר אנשים מצומצם שבחוכמה רבה שכפלו את עצמם, ויצרו מוקד כוח בלתי מוגבל שהשמיט את כוחו של הציבור אינו קץ הדמוקרטיה, הוא מהות הדמוקרטיה. מטרת תוכנית חוק וצדק, מטרת השר לוין ומטרת ח"כ שמחה רוטמן היא אחת – חיזוק הדמוקרטיה הישראלית"

לאחר מכן התייחס סמוטריץ' לתוכנית שלו בטיםול ביוקר המחייה ואמר "עוד מילה בכובעי כשר האוצר,
הבטחת בחירות נוספת עיקרית של כולנו הייתה טיפול מהיר ביוקר המחייה שמורגש בכל כיס ישראלי.
אזרחי ישראל, אני מבטיח לכם, אנחנו עובדים על זה במלוא המרץ. בשבוע האחרון אני יושב עם גורמי המקצוע במשרד האוצר עד השעות הקטנות של הלילה, התחלנו לעבוד על תקציב אחראי וחשוב לטובת אזרחי ישראל. בקרוב מאד נציג בפני אזרחי ישראל צעדים מיידים שישפיעו על כל בית בישראל". 

סמוטריץ גם התייחס להחלטה שלו אמש להעביר את כספי הרשות הפלסטינית למשפחות נפגעי הטרור ואמר "ומילה אחרונה, למשפחת נפגעי הטרור, אמש חתמנו על צו חשוב שמעביר כספים של הרש"פ למשפחות נפגעי הטרור, כולנו מבינים שנחמה אין פה אך יש כאן אמירה עקרונית ויסודית שמדינת ישראל מכירה במחיר העצום ששילמתם ולא שוכחת אתכם אפילו לא לרגע אחד. עם ישראל מצדיע לכם.

ידעו אויבנו ותדע הרשות הפלשתינית שלטרור נגד אזרחי ישראל יש מחיר, גם כלכלי" סיים סמוטריץ,

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו