יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

רה"מ בנט: "זה שחמאס רוצה להפיל את הממשלה שלנו – אומר הכל"

בישיבת הממשלה היום התייחס בנט לקריאת יחיא סינוואר אל מנסור עבאס לפרק את הממשלה • "מפריע להם שאנו רוצים לשפר את תנאי החיים של ערביי ישראל"

11:34 ,01/05/22
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, בפתח ישיבת הממשלה שלח את תנחומיו למשפחת אילו גילאון שנפטר הבוקר ואמר "פתחנו את הבוקר עם בשורה עצובה.
חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון, מחברי הכנסת החרוצים שידעה הכנסת ואיש ישר עם לב ענק, הלך לעולמו בטרם עת. אילן היה עובד קשה מסביב לשעון כדי לפתור בעיות פרטניות של אזרחים שפנו ללשכתו. לא רק מדיניות גדולה אלא גם להסתכל לבנאדם בעיניים. הוא היה חרוץ ומסור – משרת ציבור אמיתי. בשם ממשלת ישראל, אני מבקש לשלוח מכאן תנחומים למשפחתו. יהי זכרו ברוך" אמר בנט.

לאחר מכן התייחס ראש הממשלה לפיגוע באריאל בו נרצח המאבטח ויאצ'סלב גולב ואמר "במהלך השבת נרצח באריאל המאבטח ויאצ'סלב גולב ז"ל בן ה-23. הוא נרצח בזמן שהגן בגופו על ארוסתו שאיבטחה איתו את המחסום של היישוב, והציל את חייה. הזוג המקסים הזה רק החל את חייו יחד. הלב נשבר.

כוחות הביטחון כבר הגיעו אתמול לשני המחבלים, כפי שהם ישימו את ידם על כל מחבל.נזכור את ויאצ'סלב, יחד עם כל גיבורינו אמר.

ראש הממשלך הגיב לקריאה של יחיא סינוואר שקרא למנסור עבאס לפרק את הממשלה ואמר "שמעתי אתמול את מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, קורא למנסור עבאס לפרק את הממשלה.

נראה לי שכבר ברור לגמרי בשלב הזה שבחמאס לא אוהבים את הממשלה הזאת, אולי הם מתגעגעים למזוודות הדולרים, ואולי פשוט לא אוהבים את האפשרות של עבודה משותפת של כולנו לטובת שיפור תנאי החיים של אזרחי ישראל הערבים.

זו נקודה חשובה מאוד שבה יורדות המסכות וברור לכולם מי רוצה מה. זה שחמאס רוצה להפיל את הממשלה שלנו – אומר הכל. וגם בזה, אסור לתת לסינוואר לנצח" סיים בנט.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו