יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

פרשת הריגול המשטרתי: המפכ"ל קורא להקים ועדת בדיקה חיצונית

ברגע הדיווחים שתוכנת "פגסוס" הגיעה כמעט לכל מקום בחסות המשטרה החל מרמי לוי ועד אבנר נתניהו ואזרחים תמימים נוספים המפכ"ל מורה על ועדת בדיקה

11:02 ,07/02/22
קרדיט: דוברות הכנסת / נראה שגם אחרי רמי לוי עקבה המשטרה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מפכ"ל המשטרה קורה להקים ועדת בדיקה חיצונית להתנהלות המשטרה ואומר "לאור הפרסומים האחרונים בדבר הפעלת מערכות טכנולוגיות במשטרת ישראל בשנים שקדמו לכניסתי לתפקיד, פניתי לשר לביטחון פנים וביקשתי שיורה על הקמת ועדת בדיקה חיצונית ובלתי תלויה בראשות שופט, שתיבחן את הנושא על כל היבטיו וזאת על מנת להשיב את אמון הציבור במשטרת ישראל מחד ולהסדיר את השימוש בטכנולוגיות במשטרת ישראל מאידך. ככל שתמצא הוועדה אי סדרים וכשלים הם יטופלו בהתאם לחוק."

אליו מצטרפים ארגון העיתונאים שדורש גם הוא להקים ועדת חקירה ממלכתית על רקע פרשת פגסוס: "הוטל אות קלון על המשטר הדמוקרטי בישראלי, לא ייתכן שמשטרת ישראל עוקבת אחר עיתונאים ומקורותיהם, מנכ"לי משרדי ממשלה וראשי ערים ללא אישור בית המשפט"

התנועה לאיכות השלטון הגיבה על בקשת המפכ״ל: ״על פי הפרסומים, מדובר בפרשה חמורה ביותר בה המשטרה עשתה דין לעצמה וריגלה אחר אזרחים באופן בלתי חוקי, ללא צו שופט ומבלי שנפתחה חקירה נגדם. לעניין זה, לא משנה אם מדובר במפגין או בעובד ציבור – הפגיעה היא חמורה באותה מידה ודורשת בדיקה מיידית.

״אנו מברכים על בקשת המפכ״ל להקים ועדת בדיקה חיצונית בראשות שופט. כפי שכבר דרשנו עם החשיפה הראשונית – אין מנוס מהקמת ועדה כזו. מדינת ישראל היא דמוקרטיה ולא מדינת משטרה – ועדת בדיקה ממשלתית עכשיו!״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו