שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

סמוטריץ' בבת חפר: ישראל חייבת לצאת למלחמת מגן ביו"ש

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ביקר בבת חפר לאחר אירוע ירי: "ישראל חייבת לצאת למלחמת מגן כדי להבטיח את ביטחון היישובים".

13:58 ,30/05/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעקבות אירוע הירי שאירע אתמול לעבר היישוב בת חפר, הגיע היום (חמישי) שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ליישוב ונפגש עם ראש מועצת עמק חפר גלית שאול, ראש מועצת דרום השרון אושרת גני גונן, ראש מועצת קדימה צורן קרן גרין, ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי וראשי יישובים נוספים. במהלך הביקור, השר סמוטריץ' ביקר בנקודה בה התרחש הירי ושוחח עם ראשי המועצות והתושבים במקום.

השר סמוטריץ' הצהיר במהלך הביקור כי "מדינת ישראל חייבת להבטיח את ביטחונם של תושבי השרון וביטחונם של אזרחי ישראל כולם. כל אזרח ישראל חפץ בשלום וחפץ בשגשוגה של מדינת ישראל, כולנו בהסכמה מלאה שלא ניתן לחיות עם איומים של ירי אל עבר ישובינו, לא בצפון, לא בדרום, לא בשומרון ולא בשרון."

לדבריו, "אתמול בשעות הבוקר מחבלים מטול כרם מגיעים לא רחוק מכאן ומבצעים ירי. מדינת ישראל חייבת להבטיח את ביטחונם של תושבי השרון וביטחונם של אזרחי ישראל כולם."

השר סמוטריץ' הדגיש כי מדובר במשימה לאומית: "ביטחון היישובים כאן הוא ביטחון הארץ כולה. המשימה שלנו היא לא איך מפסיקים את הירי עד ה׳טפטוף׳ הבא, אלא כמדינה וכממשלה, אנחנו מחויבים לביטחונכם, להשמדת האיום ולתת לכם לחיות בביטחון. זה התפקיד שלנו וזה מה שיהיה, כל אפשרות אחרת היא כישלון."

סמוטריץ' הצהיר כי בכוונתו לפעול במלוא הרצינות כדי להבטיח את הביטחון: "אנחנו עומדים מול אויב אכזר בכל החזיתות ובאתי הבוקר כדי להיות כאן. נכנס בימים הקרובים את כל ראשי הרשויות לישיבת עבודה, לקידום מענה בטחוני מיידי עבורכם. הערב בקבינט, אשים את כל כובד משקלי על הנושא הזה."

השר סמוטריץ' חזר על המסר החשוב כי אין מקום להקל ראש באיומים הטרוריסטיים המגיעים מיו"ש: "טול כרם תהפוך לעיי חרבות כמו עזה בגלל הטרור שיוצא מתוכה. כל מי שמדבר על הקמת מדינה פלסטינית מפקיר למוות את תושבי השרון ומרכז הארץ ומסכן את קיומה של המדינה."

השר סיכם את ביקורו בדברים נחרצים: "כדי שחלילה כפר סבא לא תהיה כפר עזה ובת חפר לא תהיה בארי, אנחנו מוכרחים להנחית מכה ניצחת על הטרור. כך בע״ה נעשה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו