יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

סופה של הממשלה? בנט ולפיד בישיבת הממשלה "נמשיך להילחם"

הממשלה מתפוררת? היום בפתח ישיבת הממשלה השבועית התייחסו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד יחד למצב הקואליציה והבטיחו ש"ילחמו עד הסוף"

12:34 ,12/06/22
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הממשלה מתפוררת? היום בפתח ישיבת הממשלה השבועית התייחסו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוף יאיר לפיד יחד למצב הקואליציה והבטיחו ש"ילחמו עד הסוף"

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר "ממשלה זו הוציאה את המדינה משיתוק לצמיחה, מחולשה להרתעה, מכאוס לנורמליות. את הממשלה הזאת אסור להפסיק, מוכרחים להמשיך להילחם, למען הציבור הישראלי. הממשלה שלנו עשתה בשנה אחת מה שלא עשו ממשלות בעשר שנים.

אני יודע שיש שלועגים לכך שאנחנו ממשיכים להילחם על קיום הממשלה למרות כל המהמורות ולמרות המכות הלא קטנות שספגנו. אבל להילחם למען המדינה שלך זה לא נלעג, זה נשגב! ובכלל, אני מעדיף שחלקנו יהיה עם הלוחמים ולא עם הלועגים.

אנחנו לא מתייאשים ולא נשברים. פשוט לא נשברים. אין לנו את הלוקסוס להישבר, כי אין לנו ארץ אחרת" סיים ראש הממשלה בנט

יאיר לפיד התייחס אף הוא למצב הממשלה ואמר שצריך להלחם עליה "הממשלה הזו שווה שילחמו בשבילה, ואנחנו נלחם בשבילה. היא הדבר הנכון למדינת ישראל ולאזרחי ישראל. כל אחד ואחת סביב השולחן הזה ידע שאנחנו יוצאים למסע קשה. שינוי אף פעם לא בא בקלות.

אין דבר יותר קל מלהרוס, אין דבר יותר קשה מלבנות. כדי להקים את הממשלה הזו לקחנו אחריות. מי שינהג עכשיו בחוסר אחריות – צריך לדעת שהציבור הישראלי יבוא איתו חשבון".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו