יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו שוחח עם פוטין וביקר בחריפות את השת"פ שלו עם איראן

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין והשמיע ביקורת קשה על שיתוף הפעולה בין רוסיה לאיראן ועל העמדות האנטי-ישראליות

14:35 ,10/12/23
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו קיים היום שיחת טלפון סוערת עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אודות המצב הביטחוני בין ישראל לרצועת עזה.

על פי גורמים בלשכת ראש הממשלה, נתניהו השמיע בשיחה ביקורת חריפה כלפי העמדות האנטי-ישראליות שהביעו נציגי רוסיה באו"ם ובמוסדות בינלאומיים אחרים ביחס למבצע הצבאי נגד ארגון הטרור חמאס ברצועה.

נתניהו אמר לפוטין כי "ישראל מביעה מורת רוח עמוקה מהצבעות רוסיה נגדנו באו"ם שמעודדות טרור". ראש הממשלה הוסיף וטען בפני הנשיא הרוסי כי כל מדינה "שהייתה סופגת מתקפת טרור נפשעת כפי שחוותה ישראל, הייתה נוקטת בתגובה צבאית בעוצמה לא פחותה".

עוד הביע נתניהו ביקורת קשה על שיתוף הפעולה האסטרטגי המתהדק בין רוסיה לאיראן, אותו כינה "מסוכן ובעייתי ביותר". נתניהו אמר לפוטין כי רוסיה תומכת למעשה "במשטר טרור אכזרי" הפוגע קשות בישראל ובאזור כולו.

מנגד, ראש הממשלה שיבח את המאמץ הרוסי לסייע בשחרורו של אזרח ישראל בעל אזרחות כפולה, שהוחזק בידי חמאס ברצועת עזה. נתניהו הודה לפוטין על הסיוע ואמר כי ישראל "תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להחזיר הביתה את כל החטופים והנעדרים שלנו".

בהמשך השיחה ביקש ראש הממשלה מהנשיא הרוסי להפעיל לחץ על הצלב האדום הבינלאומי, על מנת שהארגון יאפשר ביקורים ומשלוח תרופות לחטופים הישראליים המוחזקים על ידי חמאס. "זכות בסיסית זו ממשיכה להישלל מהם, ורוסיה יכולה לתת יד ולסייע בעניין" אמר נתניהו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו