שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו: "מקבל בברכה את חזרתה של סילמן הביתה למחנה הלאומי"

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בירך על החלטתה של סילמן וקרא לח"כ נוספים לפרוש גם • "נקים ממשלה שתנצח את הטרור" • צפו

10:13 ,06/04/22
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בירך על החלטתה של סילמן וקרא לח"כ נוספים לפרוש גם

לדברי נתניהו: "התרגשתי מאוד לשמוע את הצהרתה של חברת הכנסת עידית סילמן, ואני מברך אותה בשם המונים בעם ישראל שאיחלו לרגע הזה. עידית, את הוכחת שמה שמנחה אותך זו הדאגה לזהות היהודית של מדינת ישראל, הדאגה לארץ ישראל ואני מקבל אותך בברכה חזרה הביתה למחנה הלאומי".

נתניהו הוסיף: "את הוכחת שנציגי ציבור אמיתיים פועלים לפי צו מצפונם, ואין זכות גדולה מזאת. אני קורא לכל מי שנבחר בקולות המחנה הלאומי להצטרף לעידית ולחזור אלינו הביתה, אתם תתקבלו בכל הכבוד"

לאחר מכן נאם נתניהו בכנסת ואמר "בחג הפסח אנו חוגגים את יציאת ישראל ממצרים לארץ ישראל, הארץ המובטחת. היום אנו שמחים מסיבה דומה, ומברכים את ח״כ עידית סילמן על כך שקיבלה את ההחלטה הנכונה. כולנו מקבלים אותה בחיבוק חם ובזרועות פתוחות. עידית שבה הביתה – לימין האמיתי, למחנה הלאומי. יש היום בישראל ממשלה חלשה ורופסת. ימיה ספורים.

אני קורא מכאן לחברות וחברים נוספים בקואליציה שליבם במקום הנכון: אנחנו מחכים לכם. נקבל אתכם בכבוד ובהערכה. אתם יכולים לקנות את עולמכם בהחלטה אחת שתציל את מדינת ישראל מממשלת החולשה. קבלו את ההחלטה הנכונה הזאת עוד היום.

הצטרפו לעידית, הצטרפו אלינו – חיזרו הביתה ויחד נקים ממשלה לאומית חזקה שתדאג לכל אזרחי ישראל – יהודים וערבים, דתיים וחילונים, חרדים ומסורתיים – כולם בלי יוצא מן הכלל.

נקים ממשלה שתנצח את הטרור, תבלום את הגרעין האיראני, תוריד את המיסים שהממשלה הזאת העלתה, תילחם בפשיעה ובאלימות ביישובים הערבים, ותדאג לשלב את כל אזרחי ישראל בסיפור ההצלחה הישראלי.

אני אומר לממשלת החולשה והרפיסות: לכו הביתה. ואני קורא כאן לחברות וחברים שעדיין יושבים בקואליציה הזאת: חיזרו הביתה. הצטרפו אלינו ויחד נחזיר את ישראל למסלול של הצלחה, שגשוג, ביטחון ושלום."

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו