יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו לפוקס ניוז: "ננצח במלחמה עם או בלי עזרת ארה"ב"

בראיון חריף לפוקס ניוז, נתניהו התחייב לנצח במלחמה בעזה עם או בלי תמיכת ארה"ב. הוא דחה את ביידן ואמר שישראל תשמיד את חמאס ותשחרר חטופים.

20:31 ,11/03/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק היום ראיון חריף ותקיף לרשת הטלוויזיה האמריקאית "פוקס ניוז", שבו התחייב להמשיך ולהילחם עד לניצחון מלא על חמאס, עם או בלי תמיכה מצד ממשל ביידן בארה"ב.

בראיון, ענה נתניהו על ביקורת שהשמיע נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לגבי המשך הפעולה הצבאית ברפיח שבדרום רצועת עזה. "הנשיא ואני הסכמנו שאנחנו צריכים להשמיד את חמאס, ואנחנו לא יכולים להשאיר רבע מהצבא שלהם במקום, והם שם ברפיח," אמר נתניהו.

"זה או ישראל או חמאס, אין דרך אמצע," הוסיף ראש הממשלה, "חייב שיהיה לנו את הניצחון הזה, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שלושת רבעי ניצחון… בגלל שחמאס יכבוש שוב את רצועת עזה ויעשה את השבעה באוקטובר עוד ועוד."

נתניהו הבהיר כי הוא מתעלם מדברי ביידן, וציין כי "המלחמה הזאת אינה חשובה רק לנו אלא גם לעולם המתורבת עבורו אנחנו נלחמים בברברים הללו…אנחנו חייבים לנצח את הנאצים הללו".

ראש הממשלה ציטט סקרים לפיהם 82% מהאמריקאים תומכים במלחמה נגד חמאס, ואמר: "זה מוכיח שהמלחמה שלנו היא המלחמה שלכם, והניצחון שלנו הוא הניצחון שלכם."

נתניהו הוסיף והדגיש כי "רוב מוחלט בישראל תומך במדיניות להשמיד את חמאס ומתנגד בתוקף להקמת מדינה פלסטינית שתהפוך למדינת טרור כמו עזה." לדבריו, 90% מחברי הכנסת מתנגדים לכפיית "עובדה מוגמרת של מדינה פלסטינית" על ישראל.

לבסוף, התחייב נתניהו: "אנחנו ננצח את המלחמה הזאת, ואני מקווה עם תמיכתה של ארה"ב כמו שהיה עד כה. אבל כך או כך אנחנו נעשה את זה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דן הגיב:

    יופי ביבי

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו