יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נשיא ארה"ב מגנה את בקשת צווי המעצר: "נעמוד תמיד לצד ישראל"

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יצא בהצהרה חריפה נגד בקשת התובע בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג להוציא צווי מעצר נגד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניה

20:57 ,20/05/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הצהרת ביידן על דרישות התובע בהאג: "בקשת התובע של בית הדין הפלילי הבינלאומי למתן צווי מעצר נגד מנהיגים ישראלים מקוממת. תנו לי להבהיר: בניגוד למה שהתובע אולי רומז, אין השוואה – אין – בין ישראל לחמאס. תמיד נעמוד לצד ישראל מול האיומים על ביטחונה."

בהצהרה חריפה, גינה נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן את בקשת התובע בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, קארים חאן, להוציא צווי מעצר נגד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט.

ביידן הדגיש כי בניגוד לרמיזות התובע בהאג, אין כל השוואה אפשרית בין מדינת ישראל לבין ארגון הטרור חמאס. "אין השוואה בין ישראל לחמאס", אמר הנשיא האמריקני.

הנשיא הבהיר כי ארצות הברית תמשיך לעמוד לצד ישראל וביטחונה לנוכח האיומים עליה. "תמיד נעמוד לצד ישראל מול האיומים על ביטחונה", הצהיר ביידן.

ההצהרה החריפה של הנשיא האמריקני מהווה גינוי חסר תקדים של צעדי בית הדין הבינלאומי ותמיכה מפורשת בישראל לנוכח ניסיון צווי המעצר המקוממים.

ביידן הצטרף לגינויים שהשמיעו גם בכירים ישראלים נגד בקשת התובע בהאג, שהוגדרה בין היתר כ"חרפה מוסרית" ו"ביטוי לאנטישמיות מודרנית".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו