יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ניצן הורביץ הודיע היום על פרישה מראשות מר"צ • מי יחליף אותו?

לאחר שלוש שנים בהם שישמש כיו"ר מר"צ, הודיע היום ניצן הורביץ כי לא יתמודד לרשות המפלגה אך ירוץ ברשימה הכנסת הבאה

14:00 ,12/07/22
קרדיט: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו"ר מרצ, חבר הכנסת ושר הבריאות ניצן הורוביץ, הודיע במכתב לחברי מפלגתו כי לא יתמודד בפריימריז לראשות המפלגה אך ירוץ ברשימת הכנסת הבאה.

"אנחנו צועדים לבחירות, עוד בחירות" אמר הורביץ "בנקודת הזמן הזו, אחרי יותר משלוש שנים כיו"ר מרצ, בהן הובלתי את המפלגה בשלוש מערכות בחירות וגם הכנסתי אותה לממשלת השינוי עם הרבה הישגים, החלטתי לא להתמודד הפעם על ראשות מרצ. אני לא פורש ואני לא עוזב את החיים הפוליטיים. אתמודד ברשימה לכנסת הבאה, ובוודאי שאמשיך בכהונתי כשר הבריאות, ויש הרבה עבודה לפנינו. מרצ היא תנועה דמוקרטית, תנועה של חברים, של רעיון, לא של איש אחד. מנהיגי המפלגה, נבחרים על ידי חברי התנועה, ממלאים את תפקידם בנאמנות, ומתחלפים.

התנועה שלנו יותר חזקה מכל יו"ר או חבר כלשהו. כך זה צריך להיות. תחלופה, הזדמנות, שינוי.

זו מרצ שאני גאה על הזכות להיות חבר בה ולהנהיג אותה. ההישגים שלנו מדברים בעד עצמם. מרצ בממשלה הזו השפיעה והשיגה יותר מכל מפלגה אחרת.

בקרוב יהיו פריימריז במרצ, וכל אחד יוכל לבחור ולהתמודד על הזכות לייצג את התנועה. ואני קורא כאן לכל מי שרואים עצמם ראויים, להציג מועמדות.
אנחנו מקימים עכשיו את מטה הבחירות ומסתערים על הקמפיין, ואני אתמוך ואסייע לכל מי שייבחר במרצ. אהיה חלק מהרשימה, אתרום מנסיוני ואחזק. אין לי ספק שתהיה נבחרת מעולה, ונגיע לבחירות בראש מורם.

מרצ מניפה שורה של דגלים – שיוויון, חופש, שלום. רק מרצ דוגלת בצדק חברתי סוציאל דמוקרטי, סיום הכיבוש וחתירה לשלום על בסיס פתרון שתי המדינות, והפרדת הדת מהמדינה.

בבחירות האלה יש למרצ תפקיד מפתח. היא חיונית לצורך הקמת ממשלה שפויה כדי שלא תהיה פה ממשלת חושך של ביבי-בן גביר, והיא חיונית לחיזוק השמאל בקואליציה העתידית. נעמוד לצדו של לפיד ונחתור להמשך קואליציית השינוי" סיים הורביץ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו