שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נאמני ארץ ישראל בליכוד דורשים מכץ: בטל את הסנקציות על גוטליב

במכתב ששלחו נכתב לכץ כי עליו להודיע מיידית על ביטול כל הסנקציות שהטלת על ח"כ גוטליב אחרת יפנו לבית הדין של הליכוד להגדיר את סמכויותיו

10:18 ,16/06/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במכתב שנשלח ע"י אביעד ויסולי, יו"ר נאמני ארץ ישראל בליכוד נכתב לכץ כי עליו להודיע מיידית על ביטול כל הסנקציות שהטלת על ח"כ גוטליב אחרת יפנו לבית הדין של הליכוד להגדיר את סמכויותיו.

במכתב נכתב "שמענו בתדהמה שהטלת סנקציות על ח"כ טלי גוטליב כי לטענתך היא הפרה משמעת סיעתית בעת ההצבעה על בחירת חברי הכנסת שיכהנו בוועדה לבחירת שופטים.

הליכוד היא תנועה דמוקרטית, המתנהלת על פי חוקת הליכוד בלבד.

על פי חוקת הליכוד, אין ליו"ר סיעת הליכוד בכנסת, כל סמכות להטיל סנקציות כלשהן על ח"כ אחר בליכוד.

ככל שיש לך, או לכל אדם אחר, טרוניה כנגד ח"כ גוטליב או כל כנגד כל ח"כ אחר בליכוד, עליך לפנות לבית הדין של התנועה. על פי חוקת הליכוד, רק לבית הדין יש סמכות להטיל סנקציות כלשהן על חבר תנועה אחר.

לפיכך, הינך נדרש להודיע מיידית על ביטול כל הסנקציות שהטלת על ח"כ גוטליב ולהימנע מלהטיל כל סנקציה על חברי הכנסת של הליכוד ללא אישור בית הדין של הליכוד.

לגופו של עניין, ח"כ גוטליב ייצגה את ערכי הליכוד בדרישתה שהקואליציה תבחר שני נציגים מטעמה לוועדה לבחירת שופטים. כך שלבטח אין מקום ל"ענישה" בהקשר הזה. אולי להיפך – יש לשבח את עמידתה האיתנה על עקרונות הליכוד.

למעלה מ – 850 חברי מרכז הליכוד חתמו על הצעת החלטה לתיקון הרכב הוועדה לבחירת שופטים. בקרוב מרכז הליכוד יכונס להצבעה על הצעת ההחלטה שתאושר, קרוב לוודאי, ברוב עצום. על פי חוקת הליכוד, המרכז הוא הגוף המחליט העליון בתנועה.

לא למותר לציין את הכישלון המבזה של סיעת הליכוד בבחירת חברי הוועדה לבחירת שופטים, כאשר מתוצאות ההצבעה התברר כי ככל הנראה ארבעה ח"כים מהליכוד בחרו בנציגת האופוזיציה בוועדה. עד עתה לא נקטת בכל צעד לבירור זהות המצביעים הללו אשר בגדו בערכי הליכוד, בחבריו ובמצביעיו.

ישנן דרכים רבות לבירור זהות הח"כים השפלים הללו, ואם אינך יודע איך לעשות זאת אתה יכול לפנות אלינו.

אך מכל מקום, כל עוד לא ייענשו בחומרה רבה הח"כים שבגדו בערכי הליכוד, מקל וחומר שלא ניתן להעניש את ח"כ גוטליב, בשעה שהיא זו ששמרה בדבקות ראויה לציון על ערכי הליכוד.

הינך נדרש להודיע על ביטול כל הסנקציות שהוטלו על ח"כ טלי גוטליב עד ליום א' בשעה 12:00. בהעדר הודעה ניפנה לבית הדין של הליכוד לאכוף את הוראות חוקת הליכוד עליך ולהבהיר לך את גדר סמכויותיך ביחס לחברי ליכוד אחרים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו