יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

"מלחמה! להשמיד את החזבאללה": בן גביר קורא להסלמה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סייר בקרית שמונה וקרא: "צריך לשרוף את כל מעוזי החזבאללה, להשמיד אותם. מלחמה!". דרש מצה"ל לפעול.

13:33 ,04/06/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ביקר היום (יום ג') בקרית שמונה, על רקע הסלמת המצב הביטחוני בצפון, וקרא לצה"ל לנקוט ביד קשה כנגד ארגון הטרור חזבאללה בלבנון. בדבריו התלהמים הכריז בן גביר: "לא יכול להיות שחבל ארץ שלנו מטווחים אותו ויהיה שקט בלבנון – צריך לשרוף את כל מעוזי החזבאללה, להשמיד אותם. מלחמה!"

במהלך הביקור קיים השר הערכת מצב בחפ"ק המחוז הצפוני של כבאות והצלה, בנוכחות בכירי המשטרה והכבאות, קיבל סקירה מקיפה על השטח, ונפגש עם ראש עיריית קרית שמונה אביחי שטרן ועם שוטרים הפרוסים ברחבי העיר.

"סיימנו הערכת מצב וביקור בקרית שמונה", פירט בן גביר, "אני חושב שמדהים לראות כבאים מוסרי נפש, שוטרים שנמצאים כאן 24/7. ועכשיו התפקיד של צה"ל זה להשמיד את החזבאללה. לא יכול להיות שחבל ארץ שלנו מטווחים אותו, פוגעים בו, אנשים כאן מתפנים, לא יכול להיות מצב שיהיה שקט בלבנון. הם שורפים כאן, צריך לשרוף את כל מעוזי החזבאללה, להשמיד אותם."

דבריו הנחרצים והקיצוניים של השר עוררו הדים, בשעה שבצפון נרשמה בשעות האחרונות הסלמה חמורה, עם ירי רקטות מלבנון ותגובה ישראלית. נראה שבן גביר מבקש לדחוף לתגובה צבאית נרחבת של ישראל, שעלולה להוביל למלחמה כוללת מול חזבאללה בלבנון.

עם זאת, גורמים מדיניים וצבאיים אחרים נוקטים בינתיים בטון מתון יותר, ונמנעים מלקרוא לפעולה מיידית בלבנון. ממשלת ישראל צפויה להמשיך ולהתכנס לדיונים בנושא כדי לגבש את המדיניות בנוגע לצעדיה של ישראל בזירה הצפונית הרגישה מול חזבאללה ולבנון.

בינתיים, תושבי הצפון ממשיכים בחייהם תוך התמודדות עם האיום הביטחוני המתמשך, כשהם נתונים בין הפחד לבין התקווה לחזרה מהירה לשגרה, על אף החשש מפני החרפה נוספת במצב.

קרדיט: ללא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו