יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

מות הנערה הפלסטינית: בן גביר "הודעת הממשל האמריקאי מצערת"

ח"כ איתמר בן גביר אמר בתגובה להודעת דובר משרד החוץ האמריקאי שהביע תקווה על לקיחת אחריות בצה"ל על מות הנערה כי "אסור לשפוט את החיילים שלנו"

09:31 ,13/12/22
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו"ר עוצמה יהודית והמיועד לשר לבטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר כתב בתגובה להודעת דובר משרד החוץ האמריקאי שהביע תקווה על לקיחת אחריות בצה"ל על מות הנערה: "הודעת הממשל האמריקאי מצערת, כשמאות כדורים נורים על ידי מחבלים, כלפי חיילי צהל ולוחמי מג"ב, אסור לשפוט את החיילים שלנו כאילו הם פועלים בתנאי מעבדה. אין ספק שמותה של הנערה הוא דבר מצער, אך עם זאת אין גם ספק שכל צבא בעולם, היה מסיים לילה של לחימה בג'נין עם עשרות הרוגים של האוייב ולא עם פעולות של פינצטה שמדודות כל הזמן".

ח"כ בן גביר הוסיף: "קורא לתושבי ג'נין ולאוכלוסיייה האזרחית שם, לא לצאת מהבתים כשמחבלים יורים לעבר לוחמי צה"ל. אני מגבה את לוחמי צה"ל ומג"ב ויש להם את הזכות להגן על עצמם".

כזכור אמש נהרגה נערב בת 15 בפעילות בג'נין בעת ששהתה יחד עם המחבלים מעל גג הבינין. לאחר תחקור ראשוני פרסם דובר צה"ל שככול הנראה הנערה נורתה מאש צלף של הכוחותנו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו