יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

מול דלת הבית: מפגיני שמאל חסמו את הבית של ח"כ טלי גוטליב

בוקר הצבעת הממשלה לרפורמת המשפטים ומפגיני שמאל רבים חסמו את יציאתם של ח"כ טלי גוטליב ושמחה רוטמן מביתם | 6 נעצרו

09:57 ,20/02/23
ח
קרדיט: ח"כ טלי גוטליב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בוקר הצבעת הממשלה לרפורמת המשפטים ומפגיני שמאל רבים חסמו את יציאתם של ח"כ טלי גוטליב ושמחה רוטמן מביתם.

ח"כ גוטליב כתבה "מפגינים הזויים יושבים ליד דלת הבית שלי!! ירדו מהפסים. שלא לדבר על הבהלה שגרמו לי. לנשיאה חיות או למיארה זה לא היה קורה"

גוטליב אמרה בראיון לקאהן וחכם ב"קול חי": "חיות טרף חיכו לי ליד דלת הבית, חיות טרף, אין שום מילה אחרת. יש לי בבית ילדה אוטיסטית וחסמו את דרכי. המשטרה פעלה כמו שצריך. זה לא נעים, אבל זה גרם לי להבין כמה חשוב להצביע עוד היום על הרפורמה"

יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי אמר בתגובה ״הניסיון למנוע בכוח מנבחרי ציבור להגיע לכנסת ולבצע את שליחותם היא הפגיעה הקשה ביותר בדמוקרטיה. יש קשר ישיר בין המראות המזעזעים מחוץ לביתה של ח"כ טלי גוטליב, אמא מסורה לילדה עם צרכים מיוחדים, לבין ההסתה החמורה ששמענו לאחרונה מפי בכירים ביותר. אני קורא לכל חברי האופוזיציה לקחת אחריות, להרגיע את השיח, ולגנות בכל תוקף את המעשים הללו לפני שיהיה מאוחר מדי״.

ח"כ לימור סון הר-מלך אמרה בתגובה "אני מגנה בשאט נפש את התנהלות מפגיני השמאל שחסמו הבוקר את ביתה של חברתי ח"כ טלי גוטליב, ומנעו ממנה לקחת את בתה בעלת הצרכים המיוחדים למוסד החינוכי בו היא לומדת – תוך השמעת אמירות זלזול ובוז. חסימת משפחות ח"כים בבתיהם הפרטיים היא חציית קו אדום לכל דבר ועניין. איבדתם את זה לגמרי! היום נמשיך בחקיקה לתיקון מערכת המשפט של מדינת ישראל, ושום איומי סרק או הפגנות אלימות לא ירתיעו אותנו"

שר העבודה, יואב בן צור כתב בטוויטר:  "חופש הביטוי והזכות להפגין היא מהות הדמוקרטיה, הפגיעה בכלכלת ישראל ומסע הנקם בהפגנות אלימות תוך פגיעה בפרטיותם של בני משפחות חברי הממשלה שנבחרו כחוק, היא מהות האנרכיה והונדליזם. אני קורא למשטרת ישראל לעצור את הפורעים ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין."

ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד אמר ב"קול חי": "אנחנו מקבלים איומים ברשתות ואף אחד לא מטפל בזה. אם מישהו מהימין היה גונב טנק הוא היה מאחורי סורג ובריח. בפינוי הכרם מפגינים קיבלו מכות, חרדים שמפגינים בירושלים קיבלו זרנוק לפנים, ברור שהיחס למפגיני השמאל שונה"

מהמשטרה נמסר כי במהלך אירועי מחאה שמתקיימים הבוקר במוקדים שונים במחוז ת"א, נעצרו לחקירה בגין הפרת הסדר הציבורי ואי ציות להוראות השוטרים 6 מפגינים ברמת גן, ו-2 מפגינים בגבעת שמואל.

עוד נמסר מהמשטרה כי בעקבות המחאה שצפויה להתקיים היום בירושלים, להלן צפי שינויים בהסדרי תנועת כלי רכב החל משעות הבוקר וחסימת הרחובות הבאים:

– רחוב אליעזר קפלן ייחסם בקטע בין רחוב דרך רופין (כיכר השעון) ועד כיכר אגרנט (שד׳ רבין).

– רחוב רוטשילד ייחסם בקטע בין שד׳ יצחק רבין ועד משכן הכנסת.

– רחוב הנשיא השישי ייחסם בקטע בין שד׳ רבין ועד צומת הרחובות מבקר המדינה – העלייה.

– רחוב רופין ייחסם בקטע בין צומת הרחובות הזז-בן צבי ועד צומת הרחובות וולפסון-לורך נתנאל.

נציין כי בעקבות חסימות אלו, ייתכנו עומסי תנועה גם ברחובות הסמוכים.

ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים בחסימות ולבחור בדרכים חלופיות.

קרדיט: ח"כ טלי גוטליב / המפגינים חוסמים את היציאה מביתה של ח"כ גוטליב

קרדיט: אחים לנשק

קרדיט: אחים לנשק

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו