שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

'מהרסייך ומחריבייך': בצלם מברך על צווי המעצר לנתניהו וגלנט

ארגון זכויות האדם הישראלי בצלם, הידוע בעמדותיו הקיצוניות נגד ישראל, מברך על בקשת התובע בבית הדין הבינלאומי בהאג להוציא צווי מעצר לראש הממשלה

17:11 ,20/05/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ארגון זכויות האדם הישראלי בצלם, הידוע בעמדותיו הקיצוניות ובהתקפותיו החריפות על מדיניות ישראל, יצא בהודעה לתקשורת בה הוא מברך על בקשת התובע בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג להוציא צווי מעצר נגד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט.

בהודעתו קיצונית, כתב בצלם: "בקשת התובע מסמנת את התדרדרותה המואצת של ישראל לתהום מוסרית. הקהילה הבינלאומית מעבירה לישראל מסר כי אינה יכולה להמשיך באותה דרך – של אלימות, הרג וחורבן – מבלי להידרש לתת את הדין על מעשיה".

בצלם אף ציין כי "המשטר הישראלי ששולט בין הירדן לים אינו יכול ואינו רוצה לחקור את פשעיו נגד הפלסטינים", וטען ש"האלימות הישראלית שמופעלת כלפי פלסטינים היא אלימות משטרית כדי להנציח את הכיבוש והאפרטהייד".

הארגון קרא לקהילה הבינלאומית לפעול "בדחיפות כדי להביא להפסקת אש ולשחרור החטופים, למנוע המשך שפיכות דמים וקטסטרופה אנושית והומניטרית".

בצלם ראה בצעד של בית הדין הבינלאומי "הזדמנות לציבור הישראלי להבין את מה שהיינו צריכים להבין מזמן: המשך קיומו של משטר העליונות, האלימות והדיכוי כרוך בהכרח בביצוע פשעים ובפגיעה אנושה בזכויות האדם".

ארגון בצלם, התקיף בצורה קיצונית רבות את מדיניות ישראל ואף הופנו כלפיו האשמות של הסתה והגחכת מעשי צה"ל וכוחות הבטחון בשנים האחרונות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו