שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

מדגם חדשות 12: ליברמן התרסק, הימין עם 61 מנדטים

המדגם יוצג מיד באולפן המרכזי של חדשות 12: האם הליכוד יסחוף את הימין עם יותר מ-61 מנדטים או שהקואליציה הנוכחית תדהים ותשמור על הכסא?

22:22 ,01/11/22
קרדיט: צילום מסך ערוץ 12 / סקר ערוץ 12 אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

רגעים של מתח ודרמה גדולה באולפן חדשות 12 ובכלל בכל ערוצי הטלוויזיה בישראל. בשעה זו מוצג המדגם המרכזי שמציג את פילוח התוצאות המשוער לפי הקלפיות שנדגמו ברחבי הארץ.

הסקר של מנו גבע בחדשות 12, אחד הוותיקים והאמינים בישראל, יציג האם הליכוד הצליח לסחוף את הימין להישג של למעלה מ-61 מנדטים או שמא הממשלה הנוכחית הצליחה להפתיע ולשמור על הכסא גם לארבע השנים הבאות תחת יאיר לפיד.

אגב, הסוקר מנו גבע הסביר רגעים לפני הצגת המדגם בחדשות 12 כי: "זה היה המדגם הכי קשה שעשינו. יהיה מאוד מורכב, ונעדכן את המדגם לאורך כל השעות הקרובות, זה לא ייגמר מהר הערב הזה".

על פי הסקר, הליכוד עם 30 מנדטים, יאיר לפיד ויש עתיד עם 24 מנדטים, הציונות הדתית עם 14 מנדטים, המחנה הממלכתי 11 מנדטים, ש"ס עם 10 ויהדות התורה עם 7, העבודה עם 6, מרצ עם 5, רע"מ עם 5, תע"ל-חדש עם 4 בדומה לישראל ביתנו שהתרסקו. לגוש הימין יש 61 מנדטים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אביה כהן הגיב:

    מעולה גוש הימין בדרך לניצחון ברוך ה

כתבות נוספות של מאיר קליינר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו