יום רביעי, 03/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

לפיד: "ניאבק בממשלת התוהו ובוהו ונוציא אנשים לרחובות"

ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד תקף היום בישיבת סיעת הליכוד את הממשלה הנכנסת וקרא לנתניהו לחזור בו מההסכם עם אבי מעוז

14:55 ,05/12/22
קרדיט: עדינה ולמן
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד תקף היום בישיבת סיעת הליכוד את הממשלה הנכנסת וקרא לנתניהו לחזור בו מההסכם עם אבי מעוז.

"בנימין נתניהו יודע כבר שהוא עשה טעות קשה כשהוא נתן לאבי מעוז שליטה בתוכניות החינוכיות שנכנסות לבתי הספר של הילדים שלנו" אמר לפיד והמשיך "הוא רק לא יכול לחזור בו, כי הוא חלש והם הבינו שאפשר לסחוט אותו בגלל המשפט שלו.

אז אני פונה מפה לליכוד, יש שם עדיין אנשים עם אחריות לאומית. אני קורא להם – תחזרו בכם. תבטלו את ההסכם עם מעוז. אתם לא יכולים לעשות את זה לילדי ישראל ולא להורים שלהם. עשיתם טעות, אתם מודים שעשיתם טעות – תתקנו.

לא נותנים 2 מיליארד שקל וגישה לכל ילד בישראל לגזען מסוכן וחשוך, שינסה להחדיר להם שנאת נשים ושנאת להט"בים ושנאת חילונים ושנאת מסורתיים.

עשרות רשויות כבר הודיעו שהם לא ישתפו פעולה עם אבי מעוז ועם התוכנית. מאות מנהלי בתי ספר לא ישתפו איתו פעולה. אנחנו נסייע להם, כי הם צודקים לגמרי. אסור לשתף עם זה פעולה.

נתניהו אמר השבוע שהעובדה שאני קורא לראשי הרשויות לא לשתף פעולה עם מעוז, היא המרדה. אין גבול לחוסר הבושה של האיש הזה. מר נתניהו, אם לזה אתה קורא המרדה, איך אתה קורא למה שאתה חוללת פה בשלוש השנים האחרונות?

איך אתה קורא לזה שעמדת על מדרגות בית המשפט ואיימת על השופטים כאחרון העבריינים? איך אתה קורא לזה ששלחת כנופיות אלימות לרדוף ילדים של חברי כנסת ולהרביץ למפגינים על הגשרים? איך אתה קורא לזה שהקמת מכונת רעל במימון זר שרק מסיתה ומפיצה שקרים?

המצאת טריק חדש, לך מותר לעשות הכל, לפרק את המדינה מבפנים, אבל כל מחאה נגדך היא המרדה. אם אתה חושב שמה שאמרתי בימים האחרונים היא המרדה, יש לי חדשות בשבילך, עוד לא ראית כלום. רק התחלתי.

אנחנו לא פראיירים שלכם. אנחנו לא פה רק בשביל לשלם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. רוב העם נגד ההתנהלות הזו, כולל הליכודניקים. נתניהו נותן את המפתחות של המדינה למעוז ובן גביר וסמוטריץ'.

אנחנו פה, אנחנו ניאבק בממשלת התוהו ובוהו. אנחנו נוציא אנשים לרחובות. אנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו" סיים לפיד

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו