יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

לפיד: "ממשלת המרכז טיפלה טוב יותר בטרור ממשלת הימין"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום בחריפות את ממשלת נתניהו וטען כי ממשלת המרכז בראשותו טיפלה טוב יותר במאבק בטרור מאשר הממשלה הנוכחית

10:08 ,22/08/23
לע"מ
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום בחריפות את ממשלת נתניהו וטען כי ממשלת המרכז בראשותו טיפלה טוב יותר במאבק בטרור מאשר הממשלה הנוכחית.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב לפיד: "למה ממשלת המרכז טיפלה טוב יותר בטרור ממשלת 'ימין על המלא'? בין שתי התקופות הללו לא חל במדינה שום שינוי סטטיסטי דרמטי. מספר התושבים לא השתנה, לא היתה מלחמה משמעותית. גם הדמויות המקצועיות לא השתנו. אותו מפכ"ל, אותו ראש שב"כ, אותו אלוף פיקוד המרכז. יש רק הבדל משמעותי אחד בין שבעת החודשים האחרונים של 2022 לשבעת החודשים הראשונים של 2023: זו לא אותה ממשלה".

לפיד הוסיף: "הגיע הזמן להודות שהבטחת הבחירות המרכזית שלהם להחזיר את הבטחון האישי היא כשלון טוטאלי. במהלך מערכת הבחירות נהג איתמר בן גביר לזעוק מול כל מצלמה, 'מי כאן בעל הבית?' שבעה חודשים ועשרות נרצחים אחר כך הגיע הזמן לשאול – באמת מי?"

לפיד ציין כי "חלק מרכזי בתפיסה של ממשלת המרכז, היה הכבוד לדרג המקצועי. פעלנו איתם באופן צמוד ומתוך כבוד לידע ולנסיון שלהם. היה ברור שגם בתקופות בטחוניות מתוחות לא יהיה מצב שהדרג המדיני שרים וח"כים יתקפו את הדרג המקצועי. איש מאתנו לא העלה בדעתו לפקפק במקצועיות או במניעים של הרמטכ"ל או של ראש השב"כ."

ביקורת חריפה זו מצד ראש האופוזיציה ממחישה את המתיחות הגוברת בין הממשלה לכוחות הביטחון על רקע גל הטרור. לפיד מאשים את הממשלה בכישלון בהתמודדות עם הטרור ובהעדר שיתוף פעולה עם הדרג המקצועי. הוא מציג את תקופת כהונתו כראש ממשלה כמודל להצלחה במאבק בטרור לעומת הכישלון כיום.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו