יום רביעי, 09/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

לך שברי רפא שברי

לך שברי רפא שברי

07:45 ,09/10/24
אישי
קרדיט: אישי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לְךָ שִׂבְרִי רְפָא שִׁבְרִי
לתגובות: />בתפילת ראש השנה, כשכולנו אמרנו באימה וביראה את מילות התפילה 'כמה יעברון וכמה יבראון, מי יחיה ומי ימות, מי בקיצו ומי לא בקיצו, מי במים ומי באש, מי בחרב ומי בחיה, מי ברעב ומי בצמא, מי ברעש ומי במגיפה, מי בחניקה ומי בסקילה, מי ינוח ומי ינוע, מי ישקט ומי יטרף, מי ישלו ומי יתיסר, מי יעני ומי יעשיר, מי ישפל ומי ירום', מילים מרטיטות לב שהשנה קיבלו ביטוי לאחר חג שמחת תורה אשתקד באסון הנורא שחולל בנו האויב הנאצי שטבח ללא רחם בילדים נשים וקשישים בישובי וקיבוצי העוטף המדממים, מי היה מאמין שהשסע והפילוג בעם שחווינו בשנת תשפ"ג יהיה הפרומו למה שנחווה בשנת תשפ"ד, בציפייה שבשנת תשפ"ה הבא עלינו לטובה האיחול 'תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה' יתגשם ונחוש זאת כולנו בעז"ה שתחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים.
השבוע אנו מציינים שנה לטבח השבעה באוקטובר וזוכרים יחד את הנרצחים והנופלים הגיבורים הי"ד שמסרו נפש למען קדושת השם והארץ, מי היה מאמין שמדינת ישראל, לאחר שנה של מלחמת התשה שעדיין בעיצומה, תראה בסופה כ-180 מעלות כפי שהייתה נראית בתחילתה, מובלת, פגיעה ומדממת, וכיום היא ב"ה חסינה, מובילה ומנצחת את אויבנו מצפון, מדרום וממזרח.
שלב אחר שלב ממשיכים ב"ה לסכל בכירים, לפוצץ אמלחי"ם, לחסל משגרים ובעיקר לטהר את האזורים הנגועים בעומק שטחי האויב, והכל כדי להחזיר בגאווה לתושבים את הביטחון האישי שנגזל מהם ושיוכלו לחזור לבתיהם בבטחה.
זה לא סוד שבמשך שנה שלימה רוה"מ נתניהו היה נתון בלחצים לאומיים ובינלאומיים להקטין כמה שיותר את עוצמת התגובה כנגד אויבינו, להיכנע לכמעט כל עסקה לשחרור חטופינו שהייתה גורמת לתבוסתנו ונותנת תחושת ניצחון לאויבינו, ולא לחינם קיבלנו בתחילת הדרך את חיבוק הדוב מהנשיא הפורש ביידן ,שהמטיר עלינו, ובעיקר על העזתים 'המסכנים' מתנות וניהל את המלחמה משלט רחוק והכל בכדי לייצב את שלטונו שבהמשך הפך לייצב את שלטונה של מחליפתו האריס, בהתחלה היה נראה שנתניהו נכנע ללחצים של ביידן שרואה בנו כוכב נוסף בדגל האמריקאי, מחד, הפעילות העצימה ברצועת עזה הייתה איטית ולא סיפקה תוצאות משביעות רצון, וזאת למרות סיוע הומניטרי בכמויות הזויות שנכנס לרצועה בהוראת הדוד סם מאמריקה שלצערנו רק פיטמה את ראשי חמאס והרחיקה את הסיכוי להגיע לעסקה משתלמת עבורנו. מאידך ישובי הצפון חטפו פצמרי"ם כטבמי"ם וטילים בכמויות שלא פוחתות ממה שהדרום קיבל והקטסטרופה בשיאה.
בנוסף, החותי'ם והעירקים הצטרפו לחגיגה ומשתי חזיתות גדלנו לשבע חזיתות, המסוכנת מכולן היא חזית איו"ש, שהיא חבית חומר נפץ שעלולה להתפוצץ עלינו חלילה, אבל אט אט נתניהו, למרות התככים והמחלוקות עם שר הביטחון וראשי מערכת הביטחון, ולמרות הניסיון הנואש של מחנה הרל"ב לפגוע במאמציו לנצח, הוא הלך והתעקש על אופציית הלאט והבטוח מאשר המהיר והפזיז כדי לעמוד ביעדים שהציב לעצמו, וכיום, שנה אחרי אנו רואים את התוצאות של השיטה הזו.
תושבי הצפון העקורים לא יכלו לבקש מתנה טובה יותר לשנה החדשה כמו חיסול נסראללה שגרמה לטלטול בארגון הראוותני ולמיטוטו, נתניהו לא יכל לבקש מתנה טובה יותר לשנה החדשה כמו כניסת סער לממשלה, שהוסיפה לו 4 אצבעות חשובות מאוד שמאריכות לו משמעותית את חיי הממשלה.
לאחר סיכולם המוצלח של מזכ"ל הארגון נסראללה ומחליפו המיועד ספי א-דין שעמדו לישראל, ולא רק, כמו קוץ בגרון 32 שנה, הממשל באיראן נכנס לפלונטר, מחד הם חייבים להגיב על החיסול הנועז שזעזע את המזרח התיכון, בידיעה שתהיה תגובה כנגד וחוזר חלילה, ומאידך מחשש שיסוכל, הם דאגו להעביר מהר מאוד את חמינאי לבונקר מאובטח עמוק באדמה בשל החדירה המודיעינית של ישראל, איראן לבסוף החליטה להגיב בכמעט 200 טילים בליסטיים שבחסדי שמיים רובם יורטו ולא נפגע איש, למעט בן מיעוטים אחד, ועשתה בעצם טעות שתעלה לה ביוקר.
לישראל לבדה יש את היכולת לפגוע באיראן, הן באסדות הנפט שלה והן במתקני הגרעין שלה, ולמרות זאת היא מעדיפה לעשות זאת בשת"פ עם ארה"ב בעיקר בשל הזלזול הבוטה של הממשל השיעי בממשל האמריקאי והמסר ברור, הדילמה של הקבינט המדיני היא, האם לתת מכה אנושה במחיר של מלחמה אזורית עם כל המשתמע מזה, או לתת מכה קשה שתפגע בהם קשות כלכלית ותעביר מסר לעולם שידה הארוכה של ישראל תגיע לכל מקום ובכל זמן, וכאן נכנסים ביידן והאריס לתמונה שרוצים בכל מאודם שההסלמה האזורית תיפסק, והם מוכנים להעניק לישראל כמעט הכל בשביל שתמתן את תגובתה כלפי איראן, הרי מה לא עושים בשביל לא להפסיד את הבחירות הקרובות, ולא מן הנמנע שנתניהו יחליט ללכת דווקא על אסדות הנפט ולתת מכה קשה הן לאיראן והן למדינות רבות נוספות כדי שיבינו את המסר, במקביל, נתניהו ירוויח על הדרך גם פגיעה אנושה בקמפיין הבחירות של האריס במטרה להקריס אותה ולהרים בחזרה את טראמפ על הגל.
ישראל ב"ה עלתה על גל ההצלחות, בתפילה שזה יימשך ביתר שאת ונרדוף את כל אויבינו הקמים עלינו לכלותנו ולא נשוב עד כלותם בעז"ה, ולא נשכח דווקא ביום הזיכרון העצוב של ה7 באוקטובר, שלמרות ההצלחות בחזיתות השונות, ללא השלמת יעד החזרת 101 חטופינו הנמקים בעזה, הניצחון לא יהיה מוחלט וכך גם הביטחון, לישראל יש חובה מוסרית וערכית להחזיר את כולם, חיים וחללים כאחד, או דרך הלחץ הצבאי על סינוואר 'מנותק הקשר', או דרך עסקה שידה של ישראל על העליונה.
עת יתקדש עלינו יום הכיפורים שאילו פינו מלא שירה כים ולשוננו רינה להודות ליוצרנו על שזיכנו ליום של חשבון נפש בפשפוש מעשינו, במיגור המחלוקות בתוכנו ובריבוי אחדותינו שאנו כה זקוקים לה, בתחינה ובזעקה למלך רחום וחנון ארך אפים שירחמנו כרחם אב על בנים ויחתמנו לחיים טובים ולשלום.
לסיום נאחל לכל בית ישראל גמר חתימה טובה, שנה טובה ומבורכת.

צום קל ומועיל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מאיר הגיב:

    ישראל לא יכולה לפגוע לבד באיראן, טכנית היא חיבת את העזרה של ארה"ב וכאן קבור הכלב

כתבות נוספות של רועי ויזאן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו