שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ליברמן: "נתניהו עוד ייפנה אליי או לגנץ להציל את ממשלתו"

בשיבת הסיעה של מפלגת ישראל ביתנו האשם ליברמן את נתניהו ש'מוביל אותנו לחורבן הבית' והתנבא שנתניהו עוד יקרא לו להיכנס לממשלה

15:38 ,12/12/22
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בשיבת הסיעה של מפלגת ישראל ביתנו האשם ליברמן את נתניהו ש'מוביל אותנו לחורבן הבית' והתנבא שנתניהו עוד יקרא לו להיכנס לממשלה "נתניהו נוהג לומר שהוא בן של היסטוריון" פתח ליברמן "וכרגע הוא מתעניין מה מקומו בהיסטוריה – לדעתי ייענה אליה כמי שהוביל את עם ישראל לחורבן בית שלישי".

לדברי ליברמן: "עם ישראל הפסיק להיות פראייר, חצי עם שמשרת בצה"ל ומגן על החצי השני יביא לקרע, גם הקרע עם יהדות התפוצות: ענייני חוק השבות, ביטול חוק הגיור ומתווה הכותל – זה גט כריתות. אנחנו נמצאים לקראת צונאמי מדיני. גם בתחום הכלכלי – מה שאני רואה זה הרס הכלכלה".

"נתניהו, מקריב את מדינת ישראל בניסיון להיחלץ מהמשפט, ומוביל אותנו לחורבן הבית. ברור לי שאחרי שיעביר את החקיקה שלו – שלב ב' זה ניסיון או רצון להיפטר מבן גביר או בצלאל סמוטריץ', ובשביל זה הוא יפנה להרפתקה ביטחונית. בהמשך, הוא ייפנה אליי או לגנץ להיכנס ולהציל את ממשלתו".

ליברמן גם הבהיר "אני לא אכנס לשם – ומקווה שגם גנץ לא יקנה ויכנס לכזו ממשלה. בן אדם שרוצה לסכן את מדינת ישראל, ויגרור אותנו להרפתקה מדינית בשביל להיפטר מהם אסור לו להיות ראש ממשלה. המסלול שכרגע מתגבש בקואליציה האחרון מסכם את כל מה שבנינו עד היום".

מהליכוד בתגובה מסרו: "המסית הלאומי אביגדור ליברמן ממשיך להסית בשקרים. כל אזרחי ישראל, כולל מבקריו של נתניהו, יודעים שהוא מנווט את המדינה באחריות מבלי להיכנס להרפתקאות מיותרות. ההוכחה לכך שלפי נתוני צה״ל, תחת ראש הממשלה נתניהו ישראל זכתה לעשור הביטחוני השקט ביותר בתולדותיה. אם ליברמן היה מוריד מיסים ומחירים כמו שהוא משקר, היה לאזרחי ישראל יותר כסף בכיס".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו