שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ישראל מגיבה: שיחת נזיפה לשגרירי ספרד, אירלנד ונורווגיה.

שר החוץ ישראל כ"ץ הורה להחזיר את השגרירה מספרד ולהזמין את שגרירי ספרד, נורווגיה ואירלנד לשיחת נזיפה בעקבות כוונתן להכיר במדינה פלסטינית.

16:39 ,22/05/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר החוץ ישראל כ"ץ ממשיך בצעדים תקיפים כנגד המדינות המתכננות להכיר במדינה פלסטינית, והורה להחזיר מיידית את השגרירה הישראלית מספרד להתייעצות. ההחלטה מגיעה לאחר החזרת השגרירים מאירלנד ונורווגיה, במהלך שנועד להבהיר את התנגדות ישראל להכרה החד-צדדית במדינה פלסטינית.

במקביל להחזרת השגרירה, כ"ץ הורה לזמן את שגרירי ספרד, נורווגיה ואירלנד לשיחת נזיפה חמורה. במהלך השיחה, השגרירים יצפו בסרטון החטיפה של התצפיתניות הישראליות, בניסיון להמחיש להם את ההשלכות החמורות של ההכרה בפלסטין, כפי שמציגות ממשלותיהם.

בהצהרה חריפה, אמר שר החוץ ישראל כ"ץ: "ההיסטוריה תזכור שספרד, נורווגיה ואירלנד החליטו להעניק מדליית זהב למרצחי ואנסי החמאס שאנסו נערות ושרפו תינוקות. הוריתי לזמן מיידית את השגרירים לשיחות נזיפה – במהלכן הם יצפו בסרטון החטיפה המחריד של חטיפת התצפיתניות כדי להמחיש להם איזו החלטה מעוותת קיבלו ממשלותיהן. ישראל לא תעבור על כך בשתיקה – לצעד שלהן יהיו השלכות חמורות".

התגובה התקיפה של ישראל מגיעה על רקע הכרה הולכת וגוברת במדינה פלסטינית בקרב מדינות אירופה. הכרה זו נתפסת בישראל כצעד חד-צדדי שמחבל במאמצי השלום ומעודד את הטרור הפלסטיני.

החזרת השגרירים היא צעד דיפלומטי חריף המביע את חוסר שביעות הרצון של ישראל מההתנהלות הבינלאומית בנושא זה. שיחת הנזיפה לשגרירים, שבה יצפו בסרטון החטיפה, מדגישה את הכאב והזעם הישראלי על ההכרה בממשלת חמאס, ארגון הנחשב לאחראי למעשי טרור חמורים נגד אזרחי ישראל.

הקרנת הסרטון נועדה להמחיש את המציאות האכזרית של הטרור הפלסטיני ואת הסבל שנגרם לאזרחי ישראל. המטרה היא להציג לשגרירים את הצד הישראלי של הסיפור ולהסביר מדוע הכרה במדינה פלסטינית תחת הנהגת חמאס נתפסת בישראל כבלתי מתקבלת על הדעת.

הפעולה של כ"ץ מהווה חלק מהמאבק המתמשך של ישראל בזירה הבינלאומית לשמר את התמיכה ולהיאבק במהלכים הנתפסים כמזיקים לאינטרסים הלאומיים שלה. השגרירים שיזומנו לנזיפה ייאלצו להתמודד עם שאלות קשות ומבטים עזים של הכאב והזעם הישראלי על החלטות הממשלות שלהם.

בסיכום, הצעדים האחרונים של שר החוץ כ"ץ משדרים מסר ברור למדינות העולם: ישראל לא תשתוק מול צעדים חד-צדדיים המערערים את ביטחונה ומעודדים טרור. ההכרה במדינה פלסטינית תחת הנהגת חמאס תיתקל בתגובה חריפה ונחושה מצדה של ישראל, השואפת להבטיח את ביטחון אזרחיה ולהיאבק במגמות בינלאומיות המסכנות את יציבות האזור.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ג'ק סלומון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו