שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ישראל כץ מתייחס למתקפה של מירי רגב ואומר לא מקיים שום מו”מ עם אף גורם

"אם נתניהו יחליט לעזוב אפעל כדי להיבחר כיו״ר הזמני של הליכוד ולהרכיב במהירות ממשלה"

11:36 ,23/01/22
קרדיט: אתר הכנסת. ישראל קץ הודף את האשמות נגדו
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ח"כ ישראל כץ הודף את האשמות נגדו הטוענות שניהל מגעים ומשא ומתן עם גורמים בקואליציה וכותב "אנו עדים לצערי בימים האחרונים למערכת משומנת היטב של גורמים עלומי שם שפועלת מסביב לשעון וממציאה פייק ניוז, מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי. הכפשות מכוערות, מבול הודעות, תדרוכים והנדסת תודעה היא לא דרכנו- לא דרך הליכוד אני גדלתי בליכוד, יחד איתכם- ההתנהגות הפסולה הזו זרה לנו, אנחנו משפחה חמה ומלוכדת.

מיד כשפורסם על המגעים שמנהל יו״ר הליכוד ורה"מ לשעבר בנימין נתניהו לעיסקת טיעון התראיינתי, בראיון שנקבע מראש, חיבקתי וגיביתי אותו ואמרתי שאני ממתין להחלטתו ולא אתייחס להתמודדות עתידית בנסיבות האלה, ומאז אכן לא התבטאתי בנושא.
אני מדגיש בצורה ברורה שאני לא מקיים שום מו״מ עם אף גורם בקואליציה ביחס להרכבת ממשלה-כי אין בזה טעם בשלב הזה.
אם וכאשר נתניהו יחליט לעזוב, וזו החלטה לגמרי אישית שלו, אצטער מאוד על הנסיבות שהביאו לכך ולאחר מכן אפעל בהתאם לחוקת הליכוד כדי להיבחר בתוך מרכז הליכוד שלנו כיו״ר הזמני של הליכוד ולהרכיב במהירות ממשלה בראשות הליכוד עוד בכנסת הנוכחית.
במסגרת זו לא אתחייב לשום שיריונים בליכוד, וזאת בהמשך להחלטה שהעברתי, חרף התנגדותם של חברים מסוימים, במזכירות הליכוד שלא לאפשר למי שעזב את הליכוד, או פעל נגד הליכוד, להתמודד מטעם הליכוד במשך 8 שנים.
בכוונתי להביא כל הסכם קואליציוני שייחתם לאישור מרכז הליכוד כמקובל וכמתחייב.
אני נולדתי בליכוד ונשארתי נאמן לדרכו כל חיי, יחד איתכם חבריי היקרים, וכך אעשה גם בעתיד.

מיד אחרי פרסום תגובתו של ישראל גץ העלתה חברת הכנסת מירי רגב ציוצים נוקבים בטוויטר בו האשימה את ישראל כץ שוב בחתירה תחת נתניהו וכתבה

(1) ישראל כ"ץ, זו העת להיות מאוחדים. הרי את ההחלטה להרחיק ל-8 מתנועת הליכוד את מי שפעל נגד הליכוד קיבלנו בצורה משותפת חברי הכנסת וחברי מזכירות הליכוד. בפוליטיקה.
(2) עכשיו אתה מגדיל לעשות ולחתור תחת הליכוד ותחת נתניהו ולנהל מגעים עם ימינה ותקווה חדשה שבגללם אנחנו באופוזיציה, אותם אלה ששיקרו למיליון וחצי מצביעי ימין. ישראל, למפלגת הליכוד יש יושב ראש תנועה, בנימין נתניהו שנבחר פעם אחר פעם ברוב מוחץ והוא היה שאמור מנהל מגעים כאלה ואחרים.
מירי רגב
(3) אף אחד לא נתן לך את המנדט לדבר בשם הליכוד. הפסקנו להיות תמימים ופראיירים אנחנו מפלגה עם עמוד שדרה ואידיאולוגיה שהיא מעל תפקיד או כסא. ולפעול יחד כדי להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו