שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ח"כ בצלאל סמוטריץ' יו"ר מפלגת הציונות הדתית במכתב למתפקדים

ח"כ בצלאל סמוטריץ' יו"ר מפלגת הציונות הדתית פרסם הבוקר מכתב לעשרות אלפי המתפקדים לקראת הפריימריז.

11:29 ,23/08/22
קרדיט: איתן פולד, הועלה לויקימדיה ע"י עמיחי בנעט
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ח"כ בצלאל סמוטריץ' יו"ר מפלגת הציונות הדתית פרסם הבוקר מכתב לעשרות אלפי המתפקדים לקראת הפריימריז.

במכתב כתב סמוטריץ':

"מתפקדים וחברי מפלגת הציונות הדתית היקרים

אני כותב לכם הבוקר בהתרגשות ובשמחה, בתקווה ובתפילה, מלב אל לב.

אתם שהתפקדתם – אתם שליחים של עם ישראל, שליחים של כולנו. מונחת היום על כתפיכם אחריות גדולה. אחריות למדינת ישראל, על שלל אתגריה, ואחריות לציונות הדתית כתנועה חיה ותוססת, מובילה ופורצת דרך.

הרשימה שתרכיבו היום תייצג בגאון תנועה מפוארת של למעלה ממאה שנה, שראשיתה ברב קלישר והרב גוטמכר, הרב ריינס והרב מוהליבר, ברב קוק ותלמידיו ממשיכי דרכו, ברב סלוביייצ'יק ותלמידיו ממשיכי דרכו, בתנועת המזרחי ובאנשי חזון ומעש רבים שנשאו לאורך הדורות האחרונים את ערכי עם ישראל וארץ ישראל ותורת ישראל במפעל התחיה הלאומי בארץ ישראל. הקימו ישובים ומפעלי תורה, חינוך וחסד, קידמו ציונות וביטחון, חקלאות, חלוציות והתיישבות, חיו תורה גדולה של תחיה וגאולה ונשאו בשורת רוח גדולה לעם היושב בציון. תנועה של מבוגרים וצעירים שמובילים בכל התחומים – בתורה ובחינוך, בצבא ובהתיישבות, בחברה ובכלכלה, ונמצאים בכל מקום.

הרשימה שתרכיבו תהווה בית ומוקד הזדהות לרבבות רבבות עמך בית ישראל, דתיים, חילונים, חרדים ומסורתיים, שמזדהים עם עולם הערכים שאנחנו מייצגים, עם האחריות והשותפות המלאה שלנו בכל מרחבי העשייה במדינת ישראל, ועם תכניות העבודה שיש לנו לקידומה של מדינת ישראל בכל המישורים. היא תחזק את השייכות ואת גאוות היחידה של ציבור הולך וגדל עם הדרך והערכים.

הרשימה שתרכיבו תצטרך לייצג נאמנה את כל רוחב היריעה הערכי והמעשי הזה מול אתגרי השעה – בחיזוק הזהות היהודית של מדינת ישראל, בחיזוק הרוח הציונית וההתיישבות, בתיקון מערכת המשפט, במאבק בטרור, בבניית חברה צודקת ומוסרית, בחיזוק הריבונות והמשילות בכל רחבי הארץ, בקידום הכלכלה ובדאגה ליוקר המחיה ואיכות החיים של אזרחי ישראל, ועוד ועוד. היא תהיה בעזרת השם שותפה בכירה בהחזרת המחנה הלאומי-אמוני להנהגת מדינת ישראל ובהובלת המדיניות בשנים הקרובות בשלל תפקידי חקיקה וביצוע.

רוחב היריעה הזה, הוא המאפיין העיקרי שלנו. אין לנו פריווילגיה לעסוק בנושא אחד, לוותר על ערכים או לדרג את חשיבותם. את כולם אנו נדרשים לשאת בגאון, בנחישות ובכישרון המעשה, ומתוך אמונה גדולה ותקווה גדולה.

הרשימה שתרכיבו תצטרך לתת ביטוי למנעד הגוונים והעדות שבציונות הדתית ותומכיה. אנשי תורה וחינוך, אנשי התיישבות, משפט וכלכלה, אנשי העיר והישוב, המרכז והפריפריה, וותיקים ועולים. היא תצטרך לדעת לעבוד ביחד, כנבחרת אחת, בשיתוף פעולה ופרגון הדדי למען המטרות המשותפות שלנו. והיא תצטרך להיות בעלת כישורים ביצועיים ופוליטיים  כדי ליישם את עולם הערכים הגדול הזה בשדה הפוליטי.

המנעד הרחב הזה הוא מאפיין נוסף שלנו, ואני מציע לראות בו מרכיב מפרה ולא חלילה מפריד. עושר ורבגוניות בריאה של תנועה חיה ותוססת, שלא שוקטת על שמריה ולא מפסיקה לברר את דרכה בסבך המציאות המורכבת. גיוון שמעשיר את השיח ותורם לבירור האמת – שיכולה להתגלות באופנים שונים ובדעות שונות ביחס ליישום עולם הערכים המלא שלנו במציאות הארצישראלית המורכבת וההטרוגנית. יש לנו מכנה משותף ענק שהופך אותנו לתנועה, לציבור, וממילא גם למשפחה ומפלגה אחת.

השנה החולפת הייתה מאתגרת מאוד למדינת ישראל ולנו. עמדנו במבחנים קשים ונשארנו נאמנים לדרך ולערכים גם כשהיו מי שהתבלבלו. מנענו בגופנו מהמחנה הלאומי טעות היסטורית של הקמת ממשלה שנשענת על אויבי ישראל, תומכי טרור אנטי ציוניים. עם הנבחרת המצוינת שלנו ניהלנו מאבק עיקש וחכם בממשלה שנשענה למרבה הצער על תומכי הטרור, ובשיתוף פעולה עם שותפינו למחנה הבאנו לנפילתה בתוך כשנה בלבד ולצמצום דרמטי של נזקיה. שמרנו על אחדות המחנה הלאומי, והצלחנו ברוך השם להביא הישגים רבים גם מהאופוזיציה.

זה הרגע שבו אני מבקש להודות לנבחרת המנצחת שלנו בכנסת היוצאת. חבורה אידאליסטית, נחושה וחדורת מטרה, מוכשרת ומסורה, איש איש בתחומו, ובעיקר בעבודה המשותפת המצוינת שלנו ביחד. את כל הדברים האלה לא היינו מצליחים להשיג אחרת. מיכל, אופיר, שמחה ואורית, עם ישראל גאה בכם ומודה לכם.

מה לא אמרו עלינו בשנה האחרונה. ניסו להציג אותנו כקיצוניים ושורפי אסמים, ניסו להכפיש אותנו, קראו לנו תתי אדם, הדפו את הביקורת ההכרחית והמוצדקת שלנו בשקרים. ניסו להשתיק אותנו באמצעות דה לגיטימציה לעצם הביקורת. אבל לא התבלבלנו ולא התכופפנו. נהגנו בחכמה ובאחריות. כי כשיש לך דרך וערכים ברורים אתה דבק בהם ולא הולך לאיבוד.

אני מקווה שהנבחרת המנצחת הזו תזכה לכהן לאחר הבחירות קדנציה מלאה כשותפה בכירה בממשלה היהודית, הציונית והלאומית שנקים לאחר הבחירות.

מעבר להם, זכינו במתמודדים ראויים אחד אחד. אנשים מוכשרים ומגוונים שמבקשים להתמסר לטובת עם ישראל ומדינת ישראל במגרש הפוליטי המורכב, על המחירים הרבים שהוא גובה מאיתנו הפוליטיקאים.

הם מגיעים עם ניסיון ומטען ערכי וציבורי רב והם ראויים אחד אחד. הם השקיעו בתקופה האחרונה זמן ומשאבים כדי להציג את משנתם ולבקש את אמון הציבור. אני מבקש לברך אותם על התמודדות מרשימה וראויה לשבח בסגנונה החיובי הבולט בנוף הפוליטי הישראלי. מתמודדים ששיתפו פעולה, פרגנו אחד לשני וניהלו קמפיינים חיוביים בלבד, באופן שמכבד את הציבור ואת עולם הערכים שאנחנו שואפים לייצג. אני גאה במפלגה שלנו, במתמודדיה ובמתפקדיה, ומהבחינה הזו כולנו כבר ניצחנו.

המהלך הדמוקרטי שיצאנו אליו נועד להביא אחדות ולאפשר פתיחת שורות ושותפות אמיתית בין כל גווני הקשת של הציונות הדתית והימין המאמין. נתנו לכולם אפשרות להיות חלק, להתמודד ולהשפיע. וברוך השם נעניתם בהמוניכם וכעשרים וחמישה אלף איש הצטרפו לחגיגה הדמוקרטית והתפקדו. בבואכם להצביע אני קורא לכם לתת דעתכם על האחדות הרחבה הזו ועל גיוון הרשימה באופן שיאפשר לכולם כולם להזדהות ולהרגיש חלק.

אני סומך עליכם במאת האחוזים ומשוכנע שתרכיבו היום בעזרת השם נבחרת מנצחת, שתעצב את מדינת ישראל לשנים הבאות ותייצג אותנו ואת ערכינו נאמנה במפלגה חזקה ומשפיעה.

אני מודה לכם על האמון, הגיבוי והתמיכה לכל אורך הדרך ומתחייב בעזרת השם להמשיך ולעבוד קשה כדי להיות ראוי לו.

בשם השם נעשה ובעזרת השם נצליח

בצלאל סמוטריץ'
יו"ר הציונות הדתית"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

9 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גברי עמוס הגיב:

    בינתיים הוא משחק אותה באוצר שימשיך ככה ואני איתו

    1. יואל הגיב:

      לגמרי, איש חזק וחשוב שיודע לעמוד בהבטחות

  2. עמיחי הגיב:

    שיחק אותה בענק עם ההשגים שלו בסוף

    1. ישראל הגיב:

      מה שיחק?? מביא את ישראל לתהום כלכלי

  3. אוריה כהן הגיב:

    הרס את הטעם הטוב במריחות שלו עם ההסכם יאללה שיקימו כבר ממשלה

    1. אככ הגיב:

      שטויות

  4. יהודה הגיב:

    את הטעות שלו הוא כבר עשה שלא התאחד עם בן גביר

    1. יעקב הגיב:

      שלא יהיה טיפש ויחטוף את ההצעה של בן גביר

      1. נווה הגיב:

        בדיוק

כתבות נוספות של ישראל קלר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו