יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועמ״ש: לחקור את ח״כ עידית סילמן

החשד: ביצוע עבירה של סחיטה באיומים, זאת לאור הפרסומים אודות מסרים מאיימים שכיוונה אל ח״כ ניר אורבך בניסיון להפעיל לחץ שלא תוכרז כפורשת.

12:24 ,09/06/22
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

התנועה לאיכות השלטון פנתה לפני זמן קצר (חמישי) ליועצת המשפטית לממשלה עו״ד גלי בהרב-מיארה בבקשה שתפתח בחקירה פלילית נגד ח״כ עידית סילמן בגין חשד לביצוע עבירה של סחיטה באיומים, זאת לאור הפרסומים אודות מסרים מאיימים שכיוונה אל ח״כ ניר אורבך בניסיון להפעיל לחץ שלא תוכרז כפורשת.

נזכיר כי לפי הפרסומים בתקשורת, סילמן צוטטה טוענת שכביכול מחזיקה חומרים על פעולותיו של ח"כ אורבך ואף מאיימת כי במידה ויפעל להפרשתה וימלא את תפקידו כיו"ר ועדת הכנסת – היא לכאורה תפעל "להוציא את זה החוצה", באופן שעלול ״לגמור״ את הקריירה הפוליטית של אורבך.

״פעולותיה של ח"כ סילמן מעלות חשש שמא נתקיימו יסודות עבירת סחיטה באיומים״, ציינה התנועה לאיכות השלטון במכתבה.

״לפי החשד, ח"כ סילמן מאיימת בעל פה ואף קבל עם ועדה, בפגיעה בשמו הטוב ובפרסום מידע הנוגע לח"כ אורבך באופן שעלול להטיל אימה או ׳להימנע ממעשה שהוא רשאי לעשות׳, קרי ניהול הדיונים בוועדת הכנסת שעניינם הפרשתה של ח"כ סילמן״.

״לעמדת התנועה, פעולותיה של ח"כ עידית סילמן מחייבות פתיחה בחקירה בחשד לעבירת סחיטה באיומים ובבכל הפחות בניסיון לעבור עבירה זו״.

״לעמדת התנועה יש לחקור ולבחון את הקשר של ח"כ סילמן עם גורמים אחרים במפלגת הליכוד – ובאופוזיציה, עובדי ציבור, אשר בצוותא יכול והביאו להפרת הוראות החוק הברורות בעניין״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו