יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

השר בן גביר לשוטרים "אני כאן כדי לשמש ולהיות הגב שלכם" – צפו

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השתתף באירוע סיכום השנה של משטרת ישראל והבטיח "נטפל בתקציבים, כוח אדם ומשכורות השוטרים"

11:11 ,15/01/23
תקשורת השר לביטחון לאומי
קרדיט: תקשורת השר לביטחון לאומי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השתתף באירוע סיכום השנה של משטרת ישראל, בהשתתפות המפכ"ל, ספ"כ ארצי, קצינים בכירים ושוטרים מצטיינים.

בפתח דבריו אמר השר "רבי חיים משה לוצאטו, בספרו הנודע מסילת ישרים כותב כי "האדם הרוצה לפקח על עצמו, שתיים הנה ההשקפות הצריכות לו, אחת שיתבונן מה הטוב האמיתי מה הדרך שהוא רוצה ללכת בה, והשניה על המעשים שהוא עושה, לראות אם הם נכונים או לא וזאת בשעת מעשה ושלא בשעת מעשה".

המסקנה שלו זה שאנחנו כל הזמן צריכים לבדוק את עצמנו, לברר, לשקול, גם תוך כדי הדברים אבל גם לאחר מכן, לסכם, לתת דין וחשבון, והכל מתוך עין טובה מצד אחד, ומצד שני מתוך ביקורת עצמית ברורה ופנים לעתיד, לעתיד טוב יותר! זה מה שאתם עושים כאן, וזה ראוי לשבח".

לאחר מכן אמר השר "אני נמצא בסה"כ שבועיים בתפקיד ויודע גם יודע כי יש לנו משטרה נפלאה! מפכ"ל שעושה עבודה במסירות נפש, סגל פיקוד בכיר שאני לאט לאט מכיר אותו, למרות שאת חלקם אני מכיר מגיל צעיר, שמסורים מאוד לעבודתם, ובעיקר שוטרים ולוחמים חדורי מוטיביציה ואהבת ישראל רבה.

יחד עם זאת, חסרים לא מעט דברים שצריך וראוי לתקן, תקציבים, כוח אדם, משכורות שוטרים, תחנות משטרה ועוד ועוד.

פה אתם מכשירים את דור העתיד של השוטרים ואני יודע עד כמה עניין המשכורות היא סוגיה קשה ואני מחוייב לפתור אותה".

השר התייחס למשילות בנגב ואמר "ביום חמישי האחרון הגעתי ליומיים בבאר שבע, פגשתי אתכם בזמן פעולה והתרשמתי מאוד מהיכולות המבצעיות, אבל מאידך היה לי חשוב לשמוע את התושבים וגיליתי שיש תחושת חוסר ביטחון, כן, יש בנות בבאר שבע שמטרידים אותן. כן, יש מצוקה בתוך המגזר הערבי, וכפי שאמר לי תושב רהט, "אני אבא לבנות וכל היום יורים לי ליד הבית – אסור לנו להשלים עם המצב הזה".

אסור לנו להשלים עם תופעות של משפחות פשע שעורכות מסע חיסולים אחד נגד השני ולעיתים גם חלילה נרצחים חפים מפשע, אסור לנו להשלים עם תופעות בריונות בכביש, אסור לנו להשלים עם תופעות של טרור לאומני, פרוטקשן, פשיעה חקלאית, והפחדת יהודים באשר הם רק בגלל שהם יהודים.

בקרוב נפרסם את מדיניות השר ונציג תוכנית של צעדים ראשונים, להגברת המשילות. העדר שלטון החוק לא רק בדרום אלא גם בצפון, בטובא זנגריה, ברמלה, לוד ועכו, זהו בעיני האיום הראשון הממשי על ביטחונה של מדינת ישראל.

העובדה שאזרחי ישראל, חשופים מדי יום ולילה לפשיעה קשה, לגנבות ולהטרדות, הוא בעיני מצב בלתי מתקבל על הדעת ואעשה הכל כולל רתימת גופי ביטחון נוספים כדי להתמודד במהירות עם התופעות הללו.

אני יודע שיש תהליכים שהתחלנו ולוקחים זמן אבל אנחנו נחושים להתחיל בתהליך הזה באופן מיידי.

אני כאן כדי לשמש ולהיות הגב שלכם, אני כאן כדי לטפל במשכורות, בתחנות, ובאמצעים וגם בחקיקה כדי שתהיה לכם אפשרות לבצע את משימתכם ללא פחד ומורא, ומאידך אני כאן כדי לדרוש ולהביא לעליית עוד מדרגה ברמה המקצועית ובדרישות מכם.

אני רוצה לסיים בנימה אישית. אני רואה כל אחד ואחת מכם ולפני הדרישות ולפני הכל אני רוצה לומר לכם תודה. תודה שאתם כאן, תודה שאתם משקיעים, תודה שאתם מקריבים, תודה שאתם כל כך אוהבים, תודה שאתם מסורים ביום ובלילה, תודה לכם על עבודת הקודש שלכם, ולא פחות מכך, תודה לבני ובנות הזוג שלכם. כי אני יודע מה זאת ההקרבה לא רק שלכם, אלא גם שלהם.

כל העם נושא עיניו אליכם. יישר כוח לכולכם ובעזרת השם שנצליח" סיים בן גביר

צפו בדבריו

קרדיט: תקשורת השר לביטחון לאומי

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו