שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

השרה גילה גמליאל נכנסה למשרד המודיעין האישה הראשונה בתפקיד

הבוקר התקיים טקס חילופי שרים במשרד המודיעין, במעמד השרה הנכנסת גילה גמליאל והשר היוצא אלוף אלעזר שטרן. "לישראל יש הרבה מה להציע לעולם"

15:00 ,04/01/23
מיכאל דימנשטיין, לע״מ
קרדיט: מיכאל דימנשטיין, לע״מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר ד׳ התקיים טקס חילופי שרים במשרד המודיעין, במעמד השרה הנכנסת גילה גמליאל והשר היוצא אלוף מיל׳ אלעזר שטרן. השרה גמליאל תכהן כאישה הראשונה בתפקיד.

שרת המודיעין, גילה גמליאל:

״אני מאמינה שהיציבות הפוליטית תוכל לאפשר לנו לתכנן, לבנות מדיניות ולהגדיר חזון מובהק וברור. כולנו מחויבים לשרת את מדינת ישראל ולפעול לקידום האינטרסים הלאומיים.

״מדינת ישראל עומדת בפני צומת משמעותית, כאשר היוזם מנצח והמגיב נכשל. אתגרי הביטחון דורשים התייחסות מעמיקה ויסודית. משרד המודיעין צריך להיות משמעותי בסדר היום המדיני-ביטחוני של הממשלה, ונוכל לעשות זאת יחד באמצעות יוזמה וחשיבה יצירתית.

״הסכמי אברהם ההיסטוריים שהוביל ראש הממשלה נתניהו שינו באופן ניכר את מפת הבריתות באזור. הסכמים עם מדינות נוספות הם היעד האסטרטגי שלנו. לישראל של 2023 יש הרבה מה להציע למדינות העולם, ועלינו לנצל את היתרונות שלנו על מנת להתמודד עם תרחישי הייחוס העומדים על הפרק״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו