שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

הקואליציה שוקלת להעביר את חוקי הנאשם בפלילים.

מפלגות המזוהות עם הקואליציה שוקלות להעביר את חוקי הגבלת הנאשם בפלילים מלהתמודד בבחירות ולהרכיב ממשלה במטרה לפגוע בנתניהו.

13:58 ,21/06/22
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כמה מפלגות המזוהות עם הקואליציה שוקלות להשתמש בנשק יום הדין הקואליציוני כדי לפגוע קשות ביריבם המר בנימין נתניהו שחשוד בפלילים בכמה תיקים.

המטרה של אותם מפלגות היא להעביר את חוקי הגבלת הנאשם בפלילים מלהתמודד בבחירות ולהרכיב ממשלה במטרה ברורה, לפגוע בנתניהו.

המפלגות שמתכוונות להעלות את חוקי נתניהו הם 'העבודה' 'הרשימה הערבית המשותפת' ואלי אבידר שפועל עצמאית בתוך הקואליציה הנוכחית שמתפרקת.

ב'ליכוד' חוששים שהחוקים עלולים להעבור ולכן בכירים במפלגה קוראים לנתניהו להבטיח לאורבך שיריון כאשר הוא עדיין נמצא בעמדת השפעה משמעותית כיו"ר ועדת הכנסת וזאת כדי למנוע את האפשרות שמפלגות הקואליציה ינסו לקדם את חוקי נתניהו בימים האחרונים לכנסת הזו ויבקשו לחוקק חוק שמונע מאדם עם כתבי אישום לקבל מנדט להרכבת ממשלה.

בתוך כך ע"פ דיווחים שונים החוק של אלי אבידר והרשימה הערבית המשותפת יעלה לועדת שרים לענייני חקיקה ביום ראשון הקרוב. בעק' כך יו"ר ועדת הכנסת ניר אורבך קבע את הדיון לפיזור הכנסת להיום (שלישי) כדי למנוע את חוקי הנאשם בפלילים. גם ליאיר לפיד יש אינטרס מסוים לפזר מהר את הכנסת כדי למנוע מצב של הקמת ממשלה חלופית עוד בכנסת הנוכחית בראשות נתניהו. כמובן שהסיכוי לכך הוא נמוך ולפיד מבין זאת וגם מעוניין בחוקי נתניהו אבל הוא יצטרך להחליט מה בשבילו יותר חשוב למזער סיכונים לממשלה חלופית בפיזור כנסת מהיר או לקחת סיכון למען חוקי נתניהו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שסיניק הגיב:

    אני מאמין שזה לא ילך להם. מה לעשות אין להם סיעתא דשמיא כמוש אמר גפני חחח

  2. שימי הגיב:

    נתניהו חייב לחזור ובגדול
    אין שאלה בכלל…

  3. חג שמח הגיב:

    לא יעזור להם כלום. נתניהו יחזור בגדול. ה איתו

כתבות נוספות של פנחס משה פורמן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו